Recenze (17)
Tátova volha (2018)
Na komedii celkem tisen a deprese.
Země zítřka (2015)
Zbytecne dlouhe.
Robert Vano - Příběh člověka (2018)
Smutné
Black Panther (2018)
Smyk nosorozce je nejvic🤦♂️
Dívka ve vlaku (2016)
Deprese
Tři bratři (2014)
Tvl. co to je?
Příchozí (2016)
Napínavé a inteligentní. Idealní film do kina. Protože doma bych si to tak neužil. Ovšem opakované shlédnutí už nebude mít takové kouzlo, protože vše už do sebe zapadlo:-/
Slídil (2014)
4 hvezdy jen diky Jakeovi. Byl vyborny.
Signál z neznáma (2014)
Nevim, divne, prapodivny snimek:
Ronaldo (2015)
Moc jájinkování.