Recenze (76)
Hollywood & Wine (2011)
Autori sa vyhli fekáliám, čo je pozitívum. Inak málo zábavné až na Norma MacDonalda. príjemná Nicky Whelan.
Alenka v říši divů (2010)
Nádhera. Neviem si predstaviť, že by sa to dalo spraviť lepšie. Úchvatná Mia Wasikowska k tomu.
Scream (2015) (seriál)
Na výbornú prvú sériu zbytočne nadväzuje o dosť slabšia druhá, ktorá s pribúdajúcimi časťami stráca dych. Príjemní herci. Stojí za pozretie. Fanúšikom žánru odporúčam.
Ronin (1998)
Slubny rozbeh ale po ukradnuti kufrika uz len bwoah.
Trhák pana Bowfingera (1999)
Takto si predstavujem svižnú a zábavnú komédiu. Eddie Murphy je výborný,Martinov scenár je dobrý a Heather Graham je pekná :)
Nákaza (2011)
Dve prdele hereckých hviezd ako to býva u Soderbergha zvykom, tentokrát ale nula celá nula nič emócií.
Legenda o Zorrovi (2005)
Najlepší herecký výkon koňa vo vedľajšej úlohe ;)
Rudý kapitán (2016)
Som fanúšikom Dominika Dána a tak som sa prirodzene tešil na sfilmovanie jeho knihy. Nemôžem povedať, že by som odchádzal zo sály sklamaný. Rozbeh je výborný, hláškovanie, vtipy z pitevne zachované :) Nedostatkom je výber niektorých hercov (Finger-Canis mi vôbec nesadol) a strata tempa po 45 minutách hry. Myslím, že hodnotenie ne-čitateľov bude nízke. Dúfam že sa detektív Krauz na plátne ešte objaví. Námetov je dosť, a aj lepších ako bol Červený kapitán!
Věčný svit neposkvrněné mysli (2004)
Veľmi originálny a zaujímavý nápad. Ak si po skončení filmu opäť pustíte prvých 20 minút, zistíte aký je tento film s výbornými hercami dokonalý. Ako písali aj ostatní, na plný počet hviezd je to po druhom videní.
Mission: Impossible II (2000)
Príjemné, sexy intro v podobe Thandie Newton, miernu dávku emócií servíruje Hans Zimmer a slušnú akciu ponúka John Woo, aj keď to miestami preháňa:)