Recenze (133)
Halimina cesta (2012)
Jediné čo mám k tomuto filmu povedať je fúúúha. Tažký príbeh ktorý mi ostal v hlave pár dní. 100%.
Epizoda ze života sběrače železa (2013)
Tento film len ukazuje ako má naša spoločnosť najviac v piči tých ktorý si nemôžu dovoliť nič. Tanović nakrútil jednoduchý snímok ktorý je dosť na zamyslenie... 80%.
Hrátky s peklem (2013)
Neskutočné... Nesúvislá scéna za druhou... Prehnané ksichty a vela kriku. Nič pre mna.
Musíme si promluvit o Kevinovi (2011)
Depresivný wannabe Columbine High masakru. Nepresvedčivý príbeh.. A ten parchant Kevin... Fúj. Nič moc. 50%.
Magnolia (1999)
Maximálna depresia. Lútosť. Regret. 100%.
Svět podle Lelanda (2003)
Skvelý pesimistický film. Ryan Gosling ako vrah retardovaných detí píše svoj pohľad na svet. Až na tú vraždu sa viem s Lelandom stotožniť. 90%.
Bílý pes (1982)
Joseph Kony ako krotiteľ zvierat má za úlohu precvičiť psa-rasistu ktorý nemá rád čiernych ľudí. Nápad výborný ale realizace kulhala. 50%.
Let (2012)
Generická Americká pičovina ktorá nám ukazuje príbeh pilota-feťáka-alkoholika ktorý zachráni ľudí pred istou smrťou a to tak že bude letet hore značky. Vôbec ale vôbec ma tento film neočaril a koniec ma doslova vytočil. 2 hviezdy za Johna Goodmana a jeho baťúžek. 20%.
Ledová archa (2013)
Kronol? Snowpiercer je dobrý v tom že nápad je veľmi originálni. Post-apokalyptický výletík vlakom okolo zeme kde sú ludia rozdelený do kabín podla toho aký si lístok kúpili. Zaujímavý príbeh mladého revolucionára nám ukazuje že aj po konci sveta ľudia budú špiny. Film to bol skvelý, bavilo ma to až do stretnutia s eternal enginom. 80%..
Sinsegye (2013)
Zlhtal som to aj s titulkami... Zaujímavé...100%