Recenze (811)
Krakonošovo tajemství (2022) (TV film)
Konečně pohádka ,která lahodila oku i sluchu.
Rebel v žitě (2017)
Knihu "Kdo chytá v žitě" vnímáte podle toho kolik je vám právě let při jejím čtení. Možná,že za 30 let by se na ni díval jinak i její autor. Její napsání mu pomohlo v těžkých chvílích,které si ani neumíme představit. Proto už dle mého názoru nechtěl dál vydávat. Měl strach , že si za svým dílem za pár let nebude stát.
Hříšnice - Jamie (2020) (série)
Třetí série pro mne trochu zdlouhavá.
Hříšnice - Julian (2018) (série)
Tato řada mě upoutala více než předchozí,možná nejen příběhem,ale také hereckým výkonem představitele Juliana.
Pan Halpern a pan Johnson (2020) (divadelní záznam)
Herecký koncert obou pánů herců. Nevím jestli je to jen můj dojem,ale zdá se mi, že se dnes ztrácí takový způsob mluvy,který lahodí mému sluchu. Možná je to tím,že zemřela Libuše Havelková. Nebo nevím.
Stínohra (2022)
Trochu moc pomalé tempo,aby divák pochopil jak moc hlavní hrdina trpí,ale na mě moc pomalé. Ale na Milana Ondríka byl moc hezký pohled. Šikovný chlapec.
Promlčeno (2022)
Karel Roden opět dokazuje,že je mistrem svého řemesla. A pokud se spojí se skvělým námětem a skvělou režií pak je to výhra. Pardon,ale už jsem dlouho neviděla něco dobrého českého,proto to nadšení.
1899 (2022) (seriál)
Mám ráda záhady a baví mě je sledovat zvláště když obsahují myšlenky potažmo otázky,na které si vlastně lidstvo neumí odpovědět.
Koruna - Série 5 (2022) (série)
Přes kriticky znějící recenze hodnotím kladně. Fikce v příbězích mi nevadí. Ani dokument často nemusí odrážet pravdu. Manželství je vždy jedno velké dobrodružství a většina do něj vstupuje s očekáváním co dostane. A když to očekávají oba, tak zcela jasně nemůže dojít ke shodě. Navíc sejdou -li se dva jedinci,kteří v dětství neobdrželi dostatek lásky zákonitě nemají co dávat.
Kabinet kuriozit Guillerma Del Tora (2022) (seriál)
Spokojenost. Mám ráda pomalejší tempo a nevadí mi ani u hororových záležitostí.