Recenze (266)
Jan Žižka (2022)
Když vášně opadly, tak jsem kouknul a jsa rozpolcen. Chvílemi 4*, chvílemi 3*, to když český lev pomáhá Žižkovi. Ale nakonec prostě 2*. Nějak mě to navíc nejde. No snad jen ta hudba není špatná. No přehodnotil jsem to na 3*.
Válečníci - Šogun (2008) (epizoda)
Jasné, přímočaré, s maximem informací, které o Japonsku 16. století nemáme. Taktéž o tamní hierarchii, zvycích a stylu života. Opravdu dobře strávený čas.
Pán prstenů: Prsteny moci - Udûn (2022) (epizoda)
Díl hodný 5* a basta.
Staré báje vikingů (2003)
Jak má v něčem prsty režisér Jerzy Hoffaman tak to musí skončit 5*. Konečně jeho podpis je pod mnoha historickými filmy. No a hudba jen dotváří pěknou historickou fresku. Konečně i šťastný výběr herců, s kterými už pracoval tomuto snímku jen prospělo.
See - Bouře (2022) (epizoda)
No ta potvora má víc životů než kočka, nakonec bude i nesmrtelná.
Final Fantasy: Esence života (2001)
Takové hezké vybočeni a milé a příjemné dílko.
Komando (1985)
Sakra sám proti celé armádě! :) A jak mu to pane jde.
Rod Draka - Nezvedený princ (2022) (epizoda)
Hodně bylo řečeno a ještě více naznačeno.
See - Nelehký úděl vladaře (2022) (epizoda)
No docela pěkně se nám to rozběhlo a "Rodny" je perfektní hajzlík.
Rod Draka - Potomci draka (2022) (epizoda)
Že jsem se teda těšil a je na co. Jsem u vytržení a čekání stálo za to. Jen tak dál. Hned víte co a jak, žádné běhání okolo, hned se jde na věc. Tak se mi to líbí, tak to má být.