Recenze (266)
The Mandalorian - Kapitola 23: Spiknutí (2023) (epizoda)
Sakra díl jak hrom. Starý dobrý Mandalorin.
Rozčarovaní (1982) (TV film)
Na malém prostoru docela dobře rozehrané drama zahořklého spisovatele s gigantem Hollywoodu a komercí. Nějak mi to vychází 3-4*.
Possessor (2020)
Velice zvláštní film, taková nějaká vize do budoucnosti? No raději ne. Ovšem ta mrazivá hudba, tak nějak naznačuje beznaděj.
The Last of Us - Když se ztratíš v temnotě (2023) (epizoda)
Na rozjezd hodně dobré, pondělky budou moc dobré.
Ďáblova hodina (2022) (seriál)
Tak tohle budu mít v hlavě hodně dlouho, pořád si to pitvám. No a už dosti pitvání.
Zakletá jeskyně (2022)
No viděl jsem horší, ale i lepší.
Krakonošovo tajemství (2022) (TV film)
No do pohádky jako takové to má daleko a Krkonošské pohádky mam radši.
Avatar: The Way of Water (2022)
Nádherný dokument o životě na Pandoře......
Willow - Divohvozd (2022) (epizoda)
Tak já nevím, ale má smysl koukat na pokračování.....tenhle díl mě nějak odradil....definitivně....
Království nebeské (2005)
Film mi sedl obsahem, zpracováním, poselstvím a v neposlední řadě i hudbou. Ámen. A prodloužené verze to ještě víc umocňuje.