Oblíbené seriály (10)
Anatomie lži (2009)
Scrubs: Doktůrci (2001)
Posledni serie sice naprosto dokonale shodila vše, co se před ní událo, ale bez ní jde o opravdu super serial. Všichni jsou tam moc a jde jim to. Je to takovy House bez House a v šilenem sitcomu.
Black Books (2000)
Červený trpaslík (1988)
Vražedné pobřeží (1991)
Spartakus (2010)
Aby bylo jasno. 1 série 5/5, Bohové arény 4/5, 2 série 3/5, 3 série 5/5. Tak.
Ženatý se závazky (1987)
Simpsonovi (1989)
Vynález století.
Comeback (2008)
Temný případ (2014)
Skvost. Není co dodat. Není co psát. Kdo nevěří a ještě tam nedoběhl, tak ten ať běží. Jediné co lze napsat. Tahle věcička je v současném, jak filmovém tak i serialovém světě naprostým a skvostným vrcholem. Scénaristicky, příběhově, režijně a samozřejmě herecky.