Recenze (750)
Pevnost Apačů v Bronxu (1981)
Vlastně jen jedna velká nuda.
Zabiják v pláštěnce: Past na korejského predátora (2021) (seriál)
Dost natahovaná nuda a neschopnosti korejské policie té doby. Jeden když sleduje korejské krimi a vidí, jak zobrazují tamní policii, nevěří, že je možné, jak moc je neschopná a ono jo.
Nadace - Po probuzení (2021) (epizoda)
Takřka nesnesitelné. Proč se postavy na Terminu chovají jako úplní dementi? Proč není základna aspoň trochu ozbrojená, když ma uchovávat veškeré vědění lidstva v těžkých časech? A k tomu jazyk barbarů, který ve mně vyvolával nechtěný smích. Hrůza.
Nadace - U bran jsou barbaři (2021) (epizoda)
Když některé konverzace vyvolávají nechtěný smích, je něco špatně. Zejména když se při tom všem člověk stále nudí.
Nadace - Přípravy na život (2021) (epizoda)
Totální hyperkorektní sračka, zcela míjící předlohu. Nuda korunovaná debatami o těhotenství ve vesmíru a sterilním sexem černých lidi na bílém pozadí. Pokud takto chtějí vyprávět Nadaci, aby to mělo tak 10 000 dílů.
Půlnoční mše (2021) (seriál)
Výživná studie fanatismu, pánbíčkářství a víry ve falešné proroky. Lidé tak touží po zazracich, že ani nepoznají, že pochází od ďábla. Pomalý rozjezd, ovšem poslední tři díly vše vynahrazují. Luxus a pro fajnšmekry událost roku
Půlnoční mše - Kniha V: Evangelium (2021) (epizoda)
Naprostý luxus, tento díl je vrcholem série a totální lahůdkou.
Nadace - Císařův mír (2021) (epizoda)
Vynikající začátek, který mě úplně nadchl a pohltil.
Příběhy zločinu: Detektivové z Bengalúru (2021) (seriál)
Prvotřídní indický bizárek.
Jedlík masa (2012) (seriál)
Namyšlený a nesympatický kokot loví, pak to žere a vede u toho neustále úplně blbý kecy a ještě se chová jako prase. Reálně se člověk skoro nic nedozví a moc toho nevidí, jen debílky bez úcty k životu. Jedna hvězda za přírodu, která ale není nijak nápaditě natočená. Maso jím, ale tyhle voly strčí do kapsy kdejaký youtuber.