Recenze (316)
Superman se vrací (2006)
Příšerná nuda. Žádný osobní příběh. Flm jako kdyby ho udělali před 30 lety. Tfuj. Hudba tak monumentální, že jsem se jí musel smát. Jediný kdo to zachraňuje je špatňák Kevin: "A teď leť.." :)))
Wolf Creek (2005)
Dílko, které je přesně mezi aáčkovou a béčkovou produkcí. Najde se spousta klišé a hlavně nelogičností. Nicméně úplná ztráta času to nebyla.
Denní hlídka (2006)
O něco lepší než výborný první díl. Srozumitelnost téměř stoprocentní, i když jsem si na první díl rozpomínal až postupně. Bez větších logických děr. Naplno využité drobné nápady (výměna těl) a v tom je síla! Vizuálno a tempo na výbornou!
7 vteřin (2005)
Vcelku rozumný, klasicky nelogický béčko.
Nezvratný osud (2000)
Výborný nápad. Myslel jsem, že pokračování už nemůže vymyslet nic lepšího ale ošklivě jsem se mýlil. Pokud se Vám tento kousek zalíbí, určitě si dvojku nenechte ujít!
Nezvratný osud 2 (2003)
O malý kousíček lepší, než jednička. Překvapivě.
Žena ve vodě (2006)
Výborná mystická pohádka pro velké.
Grandhotel (2006)
Žlutá limonáda mi nikdy nechutnala :( Zklamání. Šel jsem do kina celý natěšený na romantiku a poetiku a ty rádoby příběhy mě hodně vadily - rušily. Přitom v tom námětu byl tak obrovský kus potenciálu, třeba jen kvůli prostředí. Škoda nevyužité šance!
Vynález (2004)
Problémy s pohybem v času jsou natolik složité, že je nikdy zcela nemůžeme vystvětlit, či pochopit. Film totéž očekává od protagonistů i od diváka a tak nezbývá, než se vcítit do rolí, které jsou zmítány nejistotou a strachem a vše se pokouší vysvětlit logickou kombinací, která ale vždy nakonec musí selhat. Výborný kousek pro přemýšlivé nadšence scifi.
Plochá jak prkno (2004)
Kdyby to bylo na 20 minut, tak by byla hvězdička navíc! Pěkné, ale moc natahované a dokolečka omílané téma.