Recenze (316)
Yeopgijeogin geunyeo (2001)
Zpočátku dost kulturně nepochopitelné, ale oprvadu se vyplatí si počkat na závěr!
Metr X (2000) (amatérský film)
Proboha, kdyby alespoň poprosili studenty z DAMU z prváku, aby jim to zahráli...
Drawing Restraint 9 (2005)
Nádherná výstava japonského umění (z oblasti rybářství). Ale na 2 a čtvrt hodinové dílo dost málo...
Zajatci mlhy (2005)
Trochu mě to připomnělo "Kukušku", ale tenhle kousek byl o dost více komediální a skončil klasicky válečně = tragicky.
Zítra nehrajeme! (2006)
Opravdu nemusím americké country. Tak proč jsem z projekce neodešel??? Neuvěřitelně příjemné prostředí a postavy filmu mě držely na sedačcce... Tvůrci si opravdu se šablonovitostí nedělali hlavu, takže jim i odpustíte časové odkazy na současnost (mobil, Viagra) a jak řekla jedna z andělských postav - "když jsem je poslouchala, byla jsem jejich kamarád".
Nebojím se života (1999)
Výborný filmeček o čtyřech kamarádkách a jejich dospívání.
Tristram Shandy (2005)
Film o filmu ;)
Probuzení (2005)
Skvělé herecké výkony (hlavně Andease) zastiňujě občas nesrozumintelný děj. I tak budete udrženi v napnelizmu od začátku až do konce a po filmu se ještě pohádáte s přáteli, jak to vlastně dopadlo ;)
Renesance (2006)
VIZUÁLNĚ VÝBORNÉ. Postavy jsou však mnohem méně prokresleny, než např. v Sin City. Tento snímek je spíše akčního typu.
Zimní cesta (2006)
Kdybych věděl, že film je o tom, jak se zkrachovalý podnikatel nachytá na klasický podvod (taky Vám chodí nabídky z Afiky k investici?), nešel bych na něj a udělal bych chybu. Výborná sonda do života starého muže s velkým problémem a přitom velkým srdcem.