Recenze (708)
Nejhlubší nádech (2023)
Skoro celý film mi bylo zle, od přítele jsem si vyslechla, že syn tohle prostě dělat nebude.
Šikovný krejčí - Epizoda 1 (2023) (epizoda)
Zezačátku mě zaujala zajímavá atmosféra takové nějaké reality show, v další půlhodince hlavně kamera a vůbec, vypadá to dobře!
Štěstí pro začátečníky (2023)
Dala bych větší prostor všem postavám. Vlastně to bylo o jedné dvojici, která se dává dohromady skrze přírodu, která ani šanci ve filmu nedostala. :(
Záhada Silver Lake (2018)
Viděno asi 10 minut a vona to jakási podivná sprostost.
Osm hrozných (2015)
Dobře natočené, ale jinak teda dobrá krvavá slátanina s docela vtipným koncem. Dítě se mi u střílení ale budilo na hrudi:(
Teorie velkého třesku - Starosti s termínem svatby (2017) (epizoda)
Výborná příhoda s žabkou!!
Zrazená láska - Aldatılan kadının öfkesi cehennem ateşinden beterdir (2020) (epizoda)
Jaksi se to táhlo, nápad a popis zajímavý, ale prozatím nuda. Moc nezaujalo.
Cizinka - Anglánka (2014) (epizoda)
Mělo to takovou zvláštní a milou pohádkovou atmosféru. Ale to je asi tak všechno, hodně mě odrazuje počet sérií a dílů, takže to po prvním průměrném dílu vzdávám.
Vřískot 6 (2023)
No, o procento lepší, jak předchozí díl, už jen díky té atmosféře v kině.
Dark - Adam a Eva (2020) (epizoda)
Celkem zbytečný díl.