Recenze (709)
Pán prstenů: Společenstvo Prstenu (2001)
Asi můj oblíbený díl ze všech tří. Dokázala bych se na něj dívat od rána do večera, každý den. Prostě úžasné všecko...herci, hudba, děj... Nejlepší trilogie, jaká kdy byla natočena.
Hobit: Neočekávaná cesta (2012)
Popravdě mě to moc nenadchlo. Všechno se to točí jen kolem trpaslíků a jinak je to o ničem. Osobně mi tam chybí spousta postav z Pána prstenů, proto zůstanu u "původní" trilogie.
Slavnostní zahájení XXX. Letních olympijských her 2012 Londýn (2012) (pořad)
Bože, jak nás napadlo přijít v šortkách a gumácích s deštníkama? :D
Magická slova: Příběh J. K. Rowlingové (2011) (TV film)
Zrovna jsem to dokoukala a musím říct, že je to moc dobře zpracovaný film. Aspoň jsem se o ní zase něco dozvěděla :)
Myšák Stuart Little 3 (2005)
Škoda, po tak skvělých prvních dvou dílech přišlo tohle...Je to blbost, měli to nechat hrané a bylo by to stokrát lepší...
Andělská tvář (2001)
Film mě uchvátil a tajemná atmosféra naplno vtáhla. Herecké výkony super, hudba taky moc dobrá...
Titanic (1997)
Tenhle film si stoprocentně 11 Oskarů zaslouží. Romantický příběh dvou lidí z odlišných světů, je to mnohem lepší, než když je Titanic natočen jen o potápění. Celine Dion tomu hodně prospěla svou písní My heart will go on...Tenhle film má v sobě prostě všechno, co má dobrý film mít!
Agentky D.E.B.S. (2004)
Lepší holčičí akční komedii jsem snad neviděla. Místy to sice bylo zvláštní, až nudné, ale já se u toho bavila.
LOL (2012)
hrůza...sprostá slova, ani herci nic moc nepředvedli...Cyrusová, ať radši zpívá! Ikdyž i to je poslední dobou hrůza. Film o ničem, až na pár výjimek ošklivý herci. Čekala jsem od toho mnohem víc.