Recenze (708)
Mastičkář (2023)
Připomínalo mi spíš pohádku. Navíc je tu několik otazníků ohledně děje a scénáře. Celé je to jakési nedotažené.
Tancuj Matyldo (2023)
Pohodový, smutný i trošku vtipný film ze života.
Vis a vis (Netflix verze) - Šedá kočka (2015) (epizoda)
Makarónek se mi tu silně znelíbil, jestli to takhle bude pokračovat, bude to děs.
Vis a vis (Netflix verze) - Něco za něco (2015) (epizoda)
Napínavý začátek série!
Šikovný krejčí - Epizoda 8 (2023) (epizoda)
Krásný závěr série!
Jedeme na teambuilding (2023)
Strašný.
Česko na grilu (2024) (pořad)
Viděn zatím první díl. Nemastné, neslané, účastníci většinou podivíni, co se tváří, že nic neví a neumí. A hrozně mě rozčiluje, jak do oka a uší bijící je snaha moderátorů zopakovat scénář. Ti jsou tam bohužel jen na ozdobu.
Bez státní příslušnosti - Správná věc (2020) (epizoda)
No páni. Třetí díl a stále je to nuda celkem o ničem.
Bez jištění na El Capitan (2018)
Blázen.
Vis a vis (Antena 3 / Fox verze) - Mosquita muerta (2015) (epizoda)
O chlup lepší, než Oranžová, takže doufám, že zůstane lepší i nadále.