Recenze (710)
Čarodějky - Rozpoutalo se peklo (2001) (epizoda)
Za mě asi nejlepší a nejsmutnější díl ze všech.
Zůstaň se mnou (2014)
Podobné jako A co když je to pravda?, ale v teen podobě. "Hudební" téma se mi docela líbí, dodává to tomu zvláštní atmosféru, ale slzám jsem se neubránila.
Popelka v teniskách (2016)
Pro mě naprosto nudné nekoukatelné, asi jako všechny filmy a seriály pro teens na Disney Channelu. Kolik takových "Popelek" ještě bude?
Leningrad - Kolšik (2017) (hudební videoklip)
Vona je možná ta chronologická verze i lepší. Nicméně jedno z nejluxusnějších "děl", co jsem viděla!
Hodný dinosaurus (2015)
Krásné, vtipné, milé. Nádherná příroda!
Little Red Riding Hood (1997)
Roztomilé:D
Padesát odstínů svobody (2018)
Návštěva kina po 105 letech opravdu stála za to. Dostala jsem přesně to, co jsem dostat chtěla. Přeslazená erotická romantika, špetka humoru a drama, luxus!
Česko hledá prezidenta (2018) (pořad)
Zeman je frajer!
Jak překazit svatbu (2014) (TV film)
Jasne predvidatelny konec, ale neco se mi na tom libilo
Ed Sheeran - Perfect (2017) (hudební videoklip)
Nadherny klip