Recenze (876)
Chlapec, kterému říkají Vánoce (2021)
Fajn vánoční film. Snímek dýchá tou správnou vánoční atmosférou a magií Vánoc. Biják se my líbil......
Duna (2021)
Velkolepé,Epické akční sci-fi. Jednoznačně jeden z nejlepších filmů roku. Super obsazení. Skvělá kamera,hudba,režie. Prvotřídní vizuální stránka PS: Knihu jsem tedy nečetl ! PSS: Už ted se nemohu dočkat druhého dílu (Part two).
Venom 2: Carnage přichází (2021)
Fajn film ! 6/10. Nejsem nadšený ani zklamaný ,takže dobrýýýýýýýýýý.
Deníček moderního fotra (2021)
Koukatelná a i celkem příjemná,nenáročná zábava. Fajn jednohubka. Jedna z mála českých filmových vyjímek v tom našem podprůměrném rybníčku,že ?
Red Notice (2021)
Fajn,dobrý snímek se skvělím obsazením ,castingem. Bohužel čeho jsem se obával je průměrný scénář a režie. Akce je tak akorát...... Co jsem tak nějak očekával jsem dostal,takže v poho film.
Shang-Chi a legenda o deseti prstenech (2021)
Povedená Asijská Marvelovka. Rozhodně nejde o jednu z nejlepších ,ale určo nadprůměrná je. Rozhodně stojí za vidění o tom žádná tedy. PS: Trevor Slatery je cool a nejen on....
Země nomádů (2020)
Dobrá road movie se skvělou Frances Mcdormand. PS: Uvidíme se,potkáme na cestě.....
Armáda lupičů (2021)
Slušná,dobrá,fajn jednohubka.
Matky (2021)
5/10 ! Snesitelný,koukatelný,slušný,solidní film. Přece jenom cílený na ženy. Ty si ho i více užijí !
Halloween zabíjí (2021)
Slušná,solidní,jednorázová podívaná. Je to krvavá,brutální vyvraždovačka. O dost slabší film než ten předchozí ( 2018 ). Průměrný snímek . 50%