Recenze (98)
Top Gun: Maverick (2022)
Film roku 2022. Výborná záležitost!
Liga spravedlnosti Zacka Snydera (2021)
V opatřeními prodchnutém roce 2021 pro mě nejlepší film. Extended verze vůbec nenudila, naopak krásně vše propojila, Snyder udělal kus poctivé práce.
Godzilla vs. Kong (2021)
Přehlídka barev.
Tenet (2020)
Ufff, tak to byla zase jízda! Čekání se vyplatilo, film roku 2020.
Joker (2019)
Pro mě film roku 2019.
Bohemian Rhapsody (2018)
Jednoznačně film roku 2018.
Cizinec ve vlaku (2018)
Trochu připomínka Přepadení 2: Temné území. Hned jsem si vzpomněl na Stevena. Napětí slušné a závěr rozhodně neurazí.
Insidious: Poslední klíč (2018)
Ne, tohle ne. Poslední klíč nedosahuje v žádném případě úrovně předchozích dílů. Je jednoznačně poznat, že nezkušený režisér šlape vodu, lepí páté přes deváté a výsledek je takový, že se leknete celkově snad 2x. Bída. Momentálně umí točit horory pouze jeden člověk - James Wan. Chvála bohu za něj a za Conjuring!
Wind River (2017)
Prosím, páni režiséři, točte takovéto thrillery! Pro mě jednoznačně jeden z nejlepších filmů roku 2017.
Memento (2000)
Při druhém zhlédnutí snad pochopím i to, co jsem při prvním nestihl. Skvělé!