Recenze (193)
Oppenheimer (2023)
100% Asi najviac filmový Nolan ever. Absolútny masterpiece, ktorý snáď poberie veľa sošiek. Dokonalý herecký kasting, dokonalá hudba, dokonalá kamera, dokonalá réžia, dokonalý scenár. Dokonalý film. Jednoznačne pre mňa v top 3 u Nolana spolu s Temným Rytierom a Interstellarom. Tento rok to môže prekonať už len Duna 2 a Napoleon. A Cilian si toho Oscara zaslúži ako už dlho nikto.
The Last of Us - Když se ztratíš v temnotě (2023) (epizoda)
Perfektný štart do snáď podarenej série.
Harry Potter 20 let filmové magie: Návrat do Bradavic (2022) (TV film)
Násobne lepšie ako Friends Reunion. Na konci slzy dojatia, že som mohol s týmito filmami vyrastať.
Není čas zemřít (2021)
Krásna rozlúčka, možno trochu dlhšia než by bolo treba ale záver bol plný emócií. Craiga bude veľmi ťažké prekonávať.
Dracula (1992)
Ako fanúšik knižnej predlohy bohužiaľ tento pokus o prepis knihy na plátno nestojím. Vizuálne to má čo do seba ale príbehovo to neobstojí ani zďaleka.
Ava: Bez soucitu (2020)
Mal by som dať len dve hviezdy za blbý príbeh ale Jessicu milujem.
Pod vodou (2020)
Kristen je skvelá. Zvyšok je priemer ale keďže sa na ňu tak dobre pozerá, vo výsledku ide o dobré sci-fi béčko, na ktorom bolo vidieť aj prachy.
Spartakus (1960)
Veľkolepý epos na hrdinu všetkých hrdinov. Samozrejme, z dnešného pohľadu v porovnaní so seriálom menej divácke, ale za to oveľa nabušenejšie emóciami.
Star Wars: Vzestup Skywalkera (2019)
Ultimátny failt. A to som si myslel. že po Last Jedi to bude lepšie. Jedno wtf za druhým, 142 minút utrpenia a klišé.
Zaklínač (2019) (seriál)
Nič lepšie sme si ani nemohli želať. Perfektne prepojené jednotlivé poviedky, ktoré spájajú v rôznych časových linkách osudy troch hlavných postáv. V lepšiu adaptáciu som ani nemohol dúfať.