Recenze (144)
Neskoro večer: Talkshow Petra Marcina (2014) (pořad)
Netuším kto povedal tomu pánovi že je zabávač je to trápne toto má byť kultúra.
Taková moderní rodinka (2009) (seriál)
Seriál super až na ten český dabing a niektoré postavy zmenia počas sérii hlas čo od českej produkcie nie je moc rozumné .
Piráti z Karibiku: Salazarova pomsta (2017)
Najhorsi diel celej serie . Videl som cesky dabing ~ Uplny humus (cas kvalitnych ceskych dabingov je uz asi davo prec)
Bod zlomu (2015)
len dve slová > Riadna hlúposť
Fantastická zvířata a kde je najít (2016)
Nuda nuda som pri tom zaspal .
Ledové království (2013)
Niekedy stačí správne pomiešať ružovú a trhák pre 5-ročné dievčatká je na svete . Zaplniť hračkárstvo figúrkami a biznis prekvitá. Najviac ma naštvali ako zobrazujú vzťah dievčaťa a muža >tá malá šťanda dokáže iba fackovať udierať a jačať toto má byť príklad ako sa má správne správať v prítomnosti chlapca . Potom sa netreba čudovať agresívnemu správaniu detí keďže im to ukazujeme aj v rozprávkach ako prirodzené.
Zázračný nos (2016) (TV film)
Dúfam že nikto neočakával že sa táto rozprávka zaradí medzi klasické československé rozprávky, alebo sa stane tradičnou. Je to odpad. Dialógy sú úplne na. H05no, kostýmy sú do oka bijúce, obsadenie celé zle. Je mi naozaj divne keď z rozprávky niekto spravil ďalšie pokračovanie "Burliveho vína " .
Co jsme komu udělali? (2014)
Clavier zachranil jednu hviezdicku inak by som dal ODPAD . Zasmial som sa mozno dva krat pripadá mi to ako priblblá česká komédia z dielne "tak Trošku ".
Země zítřka (2015)
Sci-Fi / Mysteriózní > podľa tohto popisu môžete očakávať Mysteriózní film ale určite nie bachorku pre deti.
Pí a jeho život (2012)
Film > o ničom; radšej mali spraviť animák ako hraný film možno by sa to páčilo škôlkárom . neviem pochopiť fantáziu dotičného u koho sa zrodil v hlave tento príbeh.je to čistá hovadina . Normálne by som dal ODPAD ale zasa je to nefér pretože film má aj technickú stránku ktorá ho udržala nad hladinou >a nebol to žiaden krišna ale práca ľudí