Recenze (116)
Skyfall (2012)
Rozhodně nejlepší bondovka za poslední dobu
Světová válka Z (2013)
Hustý.
Sweeney Todd: Ďábelský holič z Fleet Street (2007)
Muzikály rád nemám, ale tohle je výjimka!
Nevědomí (2013)
Science Fiction opravdu nemusím
Pelíšky (1999)
Proletáři všech zemí, vyližte si prdel!
Ordinace v růžové zahradě (2005) (seriál)
Proč to nikdo nezruší?
Velký Gatsby (2013)
Od tohoto filmu jsem čekal mnohem víc, skoro celou dobu to bylo o ničem. Prostředí, ve kterém se děj odehrává je krásný a taky je to kvalitně natočený.
Nespoutaný Django (2012)
Myslím, že zhlédnutí tohoto filmu byla trefa do černého (doslova). Kecám, je to nuda. 55%
Rychle a zběsile 6 (2013)
Film se podle mě nevyvedl zas tak dobře jako pětka - postrádá originalitu, ale dobré momenty tam taky byly. Jen mi přišlo až moc nadlidské, že Toretto skočil do vzduchu kde chytil Letty a náhodou se zbrzdil o auto..