Recenze (116)
Tři oříšky pro Popelku (1973)
Českej skvost, všichni víte o co jde, všichni už sem všechno napsali, nemám co dodat.
Yes Man (2008)
Až moc nemožný.
Podfukáři (2013)
Sakra, lepší film s kouzelníkama jsem snad neviděl a možná je i jedinej dobrej podle mě :D
Diktátor (2012)
Ze všech kravin je tahle nejlepší, pouštěl bych si to pořád dokola :D
Kamarád taky rád (2011)
Asi jediná trošku záživná romantická komedie (pro mě).
Teorie velkého třesku (2007) (seriál)
Většina děje se motá okolo vztahu Leonarda a Penny, kdyby tam byl častěji Sheldon, bylo by to o poznání lepší. I přesto 5*.
Přátelé (1994) (seriál)
Vtipný, ale začíná mi to připadat ohraný.
Rain Man (1988)
Výborný herecký výkon jak Dustina Hoffmana, tak Toma Cruise. Jen to mohlo být o něco záživnější.
Chyť mě, když to dokážeš (2002)
Suprově promyšlenej krimi film, jen konec mohl být lepší.
Prci, prci, prcičky: Školní sraz (2012)
Po spolu Beta nejlepší prcičky.