Recenze (136)
Chata (2019)
Kdo jinému jámu kopá sám do ni padá :D
Sviňa (2020)
Slováci už pochopili,my v Česku na to ještě čékáme!
V demilitarizované zóně (2015) (TV film)
Zajímavé témá,obsahově ovšem bída!
Dárek do cely č.7 (2019)
Turecká Zelená míle mixovaná Indickým emocionálním kolotočem :D Opravdu poutavé a mega přeslazené ale já si říkám...Sakra,proč ne!
Život ve škole (2019)
Kostrbatý pohled na žáky,učitele a výchovné poradce z Pařížského předměstí.Nijak vážný,nijak vtipný...prostě nijaký!Myšlenka dobrá,ale realizace tak francouzsky lajdácká.
Vlastníci (2019)
Opravdu jsem nadšen.Konverzační a absurdní komedie která tady v Česku chyběla.Nastavuje zrcadlo naši současné společnosti,charaktery i postavy jsou skvěle vybrané i rozpracované.Za mě nejlepší Lábus,Havlová...takové sousedy nechceš,ale máme je všichni!
Vítkovice 1981 (2019) (TV film)
Moje životní láska jsou hokejové Vítkovice takže nemůžu jinak než 5 hvězd! :)
Corpus Christi (2019)
Sociální pohled na Polskou vesnici ,kde se nedopatřením stane farářem mladistvý recidivista,který netouží po ničem jinném než šířit dobro naprosto svérázně a osobitě.Nominace na Oskara oprávněná!
Na prahu války (2019)
Melancholický spirituální epos o člověku který neuhne ze svých zásad a přesvědčení,zatímco celý svět kolem něj se zbláznil.Film jen pro lidi s citlivým a otevřeným srdcem...
Richard Jewell (2019)
Kapesníky jsou nutné.Sam Rockwell mě baví víc a víc a je vidět že starý pán Clint pořád umí.