Recenze (136)
Bez konce (2008)
Nemůžu se přestat smát při vzpomínce na scénu kdy doktor(Kerekeš) vysvětluje Martinovi(Herceg) jeho diagnozu...geniální! :D
Běž, chlapče, běž (2013)
Při závěrečných titulcích jsem si řekl:Srulíkovi dal život pořádně na kasu :D
Druhá šance (2014)
Již poněkolikáté: Dáni prostě jedou!!!
Nepřítel třídy (2013)
Výborná psychologická slovinská podívaná.reakce na to jak si skupina vždy musí najít obětního beránka.Skvělý a racionální Igor Samobor alias profesor Zupan.
Perfektní den (2015)
Tim Robbins v neskutečné formě
REVENANT Zmrtvýchvstání (2015)
Artově mě autoři opravdu přemlslali.Tom Hardy odvedl kus dobré práce,jeho postava mě bavila.Ale Revenant mě na měsíc nevystřelil zase tak jak jsem čekal.
Divoké historky (2014)
Filmový balet aneb šest způsobů jak zešílet...výborná práce!
Město 44 (2014)
Film zkrývající ohromný potenciál,ale nechápu Komasu!Perfektně natočené válečné scény i se solidním příběhem ale za pár scén jsem se hanbou propadal jen za to že se na to vůbec dívám!čekal jsem dobré válečné drama,ale nevadí,snad příště...
Maurice Richard (2005)
Jsem dlouholetý velký fanoušek Canadiens,takže pro mě je tohle doslova filmová bible!Přiznávám,objektivita se mi tady obloukem vyhnula...ale mí kamarádi co Habs a ani hokej rádi nemají si tuhle pecku pochvalovali snad ještě víc než já! :)
Díra u Hanušovic (2014)
Moc hezky jsem si pospal...jediné co ve mě tento film vzbudil je snad jen chuť na dobře orosenou Holbu,což mělo být asi jediným učelem teto pecky!