Recenze (39)
Dnes neumírej (2002)
Nudaaa. Alespoň je to pěkně natočené.
Sám doma a bohatý (1994)
Kdysi jsem to viděl, ale opakovat dobrovolně nebudu. Odrůstající Macaulay ztrácí své kouzlo. Holt už to není ono.
Sám doma (1990)
Ještě po letech stále baví, když to občas zahlédnu v televizi. Je potřeba to brát s nadsázkou. Všude jinde mi přemoudřelé osmileté děti vážně vadí, ale zde je to přece pointa filmu.
Mother's Day (2010)
Jedna hvězdička jde dolů za okatost a prvoplánovost. Jinak zábavné psycho. Psychologie záporáků se mi líbí.
12 podmínek k dědictví (2006)
Nijak originální, přesto chytlavé a zábavné.
Formule! (2001)
Mám slabost pro sportovní dramata. Když se ale zamyslím nad tím koncem, asi hvězdičku uberu, to už bylo trochu moc.
Zápisník jedné lásky (2004)
Nejlepší slaďák za poslední dobu. Nemůžu uvěřit, že jsem ten film tak prožíval. Takže asi splnil účel. A ten konec.... není co dodat.
Zkažená mládež (2007)
No, žádná prča být outsider třídy. Dle mého krapet nadsazené, ale myslím, že to je dobře. Atmosféra mě úplně vtáhla a postavám jsem věřil každé slovo.
Nenávist (2004)
Žánrově vysoký nadprůměr. Řemeslně výborně udělaný film, atmosféra na jedničku. Ale nechtějte se nad tím zamýšlet, nebo rozpitvávat dějovou linii. Právě kvůli ní nakonec hvězdička dolů.