Recenze (39)
The Collector (2009)
Paráda. Neměl jsem páru, co od toho čekat a tak jsem si to prostě jenom pustil. Atmosféra člověka zatraceně rychle vtáhne i za pomoci charizmatického Joshe Stewarta. Pěkně se to vyvíjí a hlavní postava se chová racionálně, konečně!! Vlastně nejen ona. Co mi zkazilo dojem byl konec, ale naštěstí už jsem si mohl pustit i dvojku.
The Collection (2012)
Na dvojku jsem se vážně těšil. Jednička měla atmosféru, dobrého hrdinu (Vlastně myslím první opravdu racionálně uvažující oběť) a kvalitní scénář. Dvojka mě vážně příjemně překvapila. Jistě, chyběl wow efekt jedničky, co nového se mohlo stát? Nic, jen to Sběratel rozjel ve velkém stylu. A zápletka? Mě se líbila, je to dobrý příběh a provedení je zdařilé. Co mě ale potěšilo nejvíc byl konec. Po důkladném rozmyšlení za 5*
Lemra líná (2006)
Mě se to líbilo. S.J. Parker moc v lásce nemám, ale zde mi překvapivě nevadila. Jako jednohubka na dlouhé odpoledne v televizi je to ideální. Ale sám bych si to asi nepustil.
Wrestler (2008)
Pěkná sonda do života vysloužilého Wrestlera. Nebýt ale Rourka, jde film k šípku. I s ním mě až tolik nezaujal. Asi tím, jak je zdlouhavý. Kretší stopáž by neuškodila.
Obhájce (2011)
Opravdu povedený film. Líbí se mi prvek morálního dilema hlavního hrdiny, kterého ztvárnil McConaughey. Role se chopil na jedničku a postava je uvěřitelná. Celkově nelze herecky nic vytknout..
Lucky Louie (2006) (seriál)
Skutečně svérázný humor. Vážně jsem se bavil u každého dílu. Tak neoriginální nápad, tak originálně pojatý. Louis CK je pan komik.
Odplata (1999)
V rámci žánru skutečně na 5* s přehledem. Svérázný humor, skvělý Gibson a ani minuta hluchého místa.
Kickboxer (1989)
Zkrátka kultovní film. Jako kluk jsem na něm ulítával.
Bazén (2001)
Pověstná scéna s tobogánem a jinak slušný vyvražďovák. Za 2 *
Kniha krve (2009)
Dobrý nápad. Originální, ale velmi zdlouhavé.