Recenze (39)
Bůh masakru (2011)
Tenhle film stojí a padá na neuvěřitelném kouzlu osobnosti Christopha Waltze a funguje to. Humor, jak má být.
Rozvedený se závazky (2010) (seriál)
Co si ostatní jen myslí, Louis CK řekne na plnou hubu. Schválně, kolikrát jste se přistihli, jako by vám četl myšlenky.
Velkovlak (1998) (seriál)
Vážně trefný alegorický humor, jak ho máme rádi.
Vratné lahve (2007)
Pěkný film, skvělé herecké obsazení a velice vkusný humor.
Dobrý ročník (2006)
Znáte to, v televizi přepínáte kanály a na jednom zakotvíte. Chytli jste film na samém začátku, tak mu dáte šanci a ono to klapne. Tohle je ten případ. Velmi příjemný film bez hluchého místa, který mi dokázal i zvednout náladu a nadchnul mě atmosférou.
Proboha! (2008)
"Nemám rád, když se z nemyšlení dělá ctnost." Jsem rád, že do toho někdo rýpnul, protože z racionálního pohledu se zdá až neuvěřitelné, jakého majetku církve dosáhly tou "bohulibou" činností. A všechny ty sirotčince, domovy důchodců a nemocnice by se místo odkazování na boha, mohly zkrátka ohánět dobrou věcí, nebo solidaritou, ve kterou bych byl ochoten i v dnešní době věřit. A místo modlení v zázraky by lidé v něděli ráno chodili na velké skupinové terapie dobré nálady a víry v lepší zítřky.
Svět podle Prota (2001)
Můj komentář je víceméně zbytečný. Může skoro vypadat jako nošení dříví do lesa. Nádherně nenucený film s vynikájícími hereckými výkony a hravým vyústěním.
RoboCop 3 (1993)
Jednička? Dobrá, originální, akční. Dvojka? Může být. Trojka? Tentokrát už ne, už to nebaví.
V úzkých (2009)
Komedie... Snaha o hlášky se u mně v drtivé většině minula účinkem. A v tom je ten háček. On to vlastně má být horor. Atmosféra naprosto žádná a postavy jak z filmů s Queen Latifah. A tu fakt nemusím.
On je žena! (2005) (seriál)
To hodnocení se přímo nabízelo... no neodolal jsem. Strašná hloupost.