Recenze (183)
„Já už budu hodný, dědečku!“ (1978)
Tady Kopecky nemusel ani nijak hrat :))
Jeepers Creepers 3 (2017)
Tak na tohle se cekalo 14 let? Par scen docela uslo ale porad se to potapelo v lacinem kabate,Jeepers uz nenahanel takovy strach jako v jednicce a trebaze jeste ve dvojce,i atmosfera totalne zmizela..boze boze,myslim ze je se serii JP konec,takovy konec si ovsem nezaslouzila...
Jessabelle (2014)
Zvládl jsem půl hodiny a to jsem se ještě dost ztrácel v příběhu,celé to vyznělo tak jaksik moc uspěchaně..neměl už jsem náladu se dodívat..
John Wick 2 (2017)
Velke zklamani,na jednicku to nemelo ani zdaleka,prislo me to dost neprehledne a ani nevim,proc jsem vlasne se dodival..Asik jsem tomu chtel dat sanci a cekal jsem ze me neco prekvapi,bohuzel se nestalo..
Juan de los Muertos (2011)
Díval jsem se se svým otcem,který je Kubánec a když slyšel tu mluvu,tak jen kroutil hlavou :D ale pak řekl,že zná hodně podobných svých kámošů na Kubě,kteří se chovají jako tady ústřední dvojice :D :)) A co se týče konce,tak by se prý otec zachoval úplně stejně :)
Jurský svět: Zánik říše (2018)
Jursky park,dinosauri ve filmech me nikdy netahli,ale kdyz jsem videl Jursky park z roku 2015 a mam mlhave vzpominky na starsi Parky z Neillem,tak jsem neodolal..Hodnotim to jako nezaujaty divak,u filmu jsem se nenudil ale zase na druhou stranu jsem nebyl nijak oslzen,zkratka pro vyplneni nenarocne noci po odpoledni sichte to stacilo.. Film ma i patrne hodne nelogickych scen,napriklad zapletka s vulkanem znela dobre ale nebyla dostatecne vyuzita a pomerne ve filmu byla kratce ( SPOILER:! jako ta tekouci lava by spalila vse uz v okruhu nekolik metru a tady hlavni hrdina vesele si lezi nekolik centimetru od ni,dinosaurus at muze mit tvrdou kuzi jak chce,kapka lavy a uz by to nevydychal,takze nechapu jak se mohli nekolik minut divat pri odpluti lode na posledniho dinosaura ktery zustal na vybuchujicim ostrove tak dlouho kdyz kolem byl popel,lava atd... KONEC SPOILERU!! )
Kameňák 2 (2004)
Kropáčková tomu vytnula za 5***** :)))
Karate tiger 4: Král kickboxerů (1990)
Zápas musí pokračovat..Skvělé,aspon' tě pošlu do pekla,za tvým brachou... :)) 5* bez debat :))
Konečná (2013)
No tak toto je bomba film a troufam si rict,ze zatim z novych akcnich filmu je nejlepsi,aspon u me...film ma dej,spad,efekty luxusni,herci solidni..parada,nadmiru spokojen :)
Kong: Ostrov lebek (2017)
Cekal jsem pruser ale nakonec film se mi libil :)Akce je tu dostatek,sceny jsou prehledne a prakticky porad se neco deje tak se clovek nenudi :))