Recenze (575)
Horečka džungle (1991)
Film plný stereotypov a klišé, ktoré mi veľmi prekážajú a preto iba 3*
Můj nejmilejší bar (1996)
3.5* lebo sa to dalo natočiť aj lepšie.
Kundun (1997)
Nemôžem si pomôcť, ale tie Scorseseho nemafiánske filmy mám podstatne radšej, než tie mafiánske
5x2 (2004)
Ozon natočil výborné zamyslenie o partnerských vzťahoch, ktoré sa svojou pomalosťou a rozvláčnosťou snaží ukázať divákom vzťah oboch hlavných protagonistov čo najreálnejšie. Za všetko vo vzťahu môžu vždy obaja partneri. 3.5*
Zlomené květiny (2005)
Neskutočne príjemný road movie, ktorý rozhodne budem chcieť vidieť znovu. Nenudil som sa pri ňom ani minútu.
Černá kočka, bílý kocour (1998)
Pre mňa osobne najlepší Kusturicov film.
Ztráta sexuální nevinnosti (1999)
2.5* Výborný námet zabitý ťažkopádnou, miestami až amatérskou filmárskou prácou.
Tristana (1970)
V tomto filme si Buñuel zobral na paškál aristokraciu, pracujúcu chudobu a vzťah medzi nimi. Zatiaľ čo je Don Lope symbolom aristokracie, Tristana je symbolom pracujúcej chudoby. Ich vzťah proste nemôže normálne fungovať, aj keď je spočiatku Tristana mladá, naivná a plná ideálov a lásky voči celému svojmu okoliu. Keď však časom narazí na realitu a uvedomí si, že bola iba využitá a zneužitá, tak začne spriadať plány na pomstu. Sociálna nerovnosť proste nemôže nikdy viesť k rovnocennému vzťahu a akcia vždy spôsobuje aj reakciu.
Deník komorné (1964)
Buñuel vo svojich filmoch neustále útočil na buržoáziu a malomeštiactvo. Neinak je tomu aj v tomto filme, ktorý bohužiaľ dnešnej generácii má už len málo čo povedať.
Hej-rup! (1934)
Pre mňa osobne najlepší film dua V+W - o máličko lepší než Svět patrí nám.