Recenze (46)
Avatar (2009)
Svět to má dobře vymyšlený, na samičky se díva dobře a skoro nahá Sigourney je třešnička na dortu. Ale to je tak všechno. Jdu si pustit Albion..
Barbar (2009)
Pomalé, temné, tiché, brutální a plné nádherných obrazů.
Barbar Conan (1982)
Nepřekonané a nejspíš i nepřekonatelné fantasy se skvělým Arnoldem a ještě lepší hudbou. Tenhle film mě vždycky dostane.
Batman vs. Red Hood (2010)
Klasická ruční animace rozhodně neurazí. Navíc je to slušně brutální na "animák". Škrcení, ustřelování hlavy, umlácení páčidlem.. a to vše s krví. Soundtrack je snad největší plus. Jde s temnou atmosférou ruku v ruce. A příběh. Bál jsem se jak bude debilní (zatím jsem se k žádnému DC/Marvel animáku nedokopal, takže jsem neměl představu a spíše jsem si myslel, že to bude buď přepsaný komiks bez krve a nebo něco trapně naivního), ale příjemně překvapil. Je to sice pouhé "nový záporák - bitka - problém - finále", ale příjemně okořeněné. prostě super! :)
Bratři Bluesovi (1980)
Včera jsem poprvé viděl Blues Brothers. Film o bratrech Bluesových, kteří mají boží poslání - sehnat pět tácu na zaplacení daně ze sirotčince, ve kterým vyrůstali. A jelikož je to boží poslání, nemají v plánu žádnou špínu. Chce to sehnat staré přátele a znovu složit Blues Brothers Band. Nijak originální příběh, ale tahleta “kultovka” není o příběhu. A o čem teda je? Hudba - už podle názvu je jasné že nejde o disko typu horečku sobotní noci. Ve filmu si střihli vedlejší role hvězdy jako James Brown, John Lee Hooker, Ray Charles, Aretha Franklin a jiní. A nezůstanou jen u hraní. Budou i zpívat. A jak! Humor - bratry Bluesovi hrají John Belushi a Dan Aykroyd. Pokud Vám tohle nestačí jako záruka dobré kvality, věřte, že John Landis namíchat dobrou komedii umí. Je tam všechno - rychlé honičky, naštvaní nacisti, country kapela i bejvalka. Je to jeden z těch filmů, kdy jsem měl hned po skončení chuť pustit si některé scény znovu. A taky že pustil.
Bronson (2008)
Takový jiný "vězeňský" film s parádním Tomem Hardym.
Cashback (2006)
Příjemné.
Cyber City Oedo 808 (1990) (seriál)
Říkám si:"Anime od režiséra Vampire Huntera D: Bloodlust a Ninja Scrollu? To by nemuselo být špatný!" No a ono to vůbec špatný není! Tři 40 minutový (kurňa to bylo nějaký dlouhý, mě napadlo po prvním) díly. Každý měl jinýho hlavního hrdinu. Každý byl jiný a svým zpusobem originální. Sice mi u každýho naskakovali nějaký asociace (první mi připomněl GITS, druhý Jetovi díly z Bebopa a třetí již zmiňovaného Vampire Huntera - přecejenom, upír ve sci-fi se jen tak nevidí), ale jinak byly charakterystický a cyber-punkem nasákly dostatečně. Můžu jednoznačně doporučit!
Dead Set (2008) (seriál)
Klasická Zombie-akce s originálním prostředím. Má to u mě velký plus za konec. Konečně víme jak to s něma dopadá a né, že jen odletí/odjedou/odplavou/whatever :)
Donnie Darko (2001)
Bylo to zvláštní.