Recenze (17)
Joker (2019)
Naprosto unikátní film plný krásné hudby, příběhu, vývoje hlavní postavy, zajimavé(depresivní) atmosféry a to ani nemluvě o Phoenixově brilantním hereckém výkonu, který je hoden Oscara. Film na který jen tak nezapomenete, a konečně po dlouhé době něco za co se DC nemusí stydět.
Notting Hill (1999)
Za Koně a psa dávám čtyři hvězdičky.
Strážci Galaxie (2014)
Jediné co bych na to řekl je: JÁ JSEM GROOT. :)
Vítejte doma! (2003) (pořad)
Ty domy bych chtěl i já.
Bořiči mýtů (2003) (pořad)
Někdy je to tak nebezpečné že bych tam nechtěl pracovat.
Scooby Doo: Záhada kolem Wrestlemánie (2014)
Sice to byl Scooby-doo, ale v podstatě reklama na wrestling.
Predátor (1987)
Můj první hraný horor :-).
Cesta kolem světa za 80 dní (2004)
Líbilo se mi to, ale Jackie Chan se do toho nehodí.
Číslo 9 (2009)
Film jsem viděl před rokem na táboře. A půl roku jsem se bál.
Mrňouskové: Údolí ztracených mravenců (2013)
Mně se to líbilo moc. Perfektní bitvy mezi mravenci, dobrá zápletka, dojemný příběh a pěkná hudba. Ani mi nepřišlo, že je to celovečerní film a ne jen další krátká epizoda. No a hlavně beruška, kterou si musí oblíbit každý. Rozhodně doporučuju nejenom dětem a skalním fanouškům lučního hmyzu.