Recenze (2 440)
Hannah Montana (2006) (seriál)
Pro holky ve věku 6-9 let ideál, pro normálně smýšlející lidi samozřejmě nekoukatelný, protože ta úroveň a případné "vtipy" jsou opravdu jen pro zmíněnou věkovou kategorii. Walt Disney se obrací v hrobě.
Haló, haló! (1982) (seriál)
Některé vtipy a scénky jsou velmi povedené, bohužel mi však občas ten britský humor příliš nevoní. Ovšem Gorden Kaye vede seriál hodně zdařilým způsobem. Nejlepší je ale stejně scéna s hymnou v díle Dort ze zámku.
Policejní akademie 3 (1986)
Přesně mezi jedničkou a dvojkou, jednu chvíli byla trojka dokonce mým nejoblíbenějším dílem, ovšem jak známo, po několikátém shlédnutí začíná příliš splývat s perfektním prvním dílem. Samotné soupeření dvou akademií mě příliš nebralo, na rozdíl od závěrečná a velmi dlouhé a opravdu povedené akční sekvence, která krásně zakončila tento vcelku zdařilý díl.
Policejní akademie 2 (1985)
Ne tak skvělé jako první díl (prostory akademie mi prostě chyběly) zato přibyde spousta nových postav, z nichž je jednoznačně nejlepší Zed, neskutečný zvíře. Přijde dokonce asi i ten nejnepříjemnější okamžik v celé sérii, moc příjemná paní s rukavičkou na PTD - prohlídku tělesných dutin. Jinak žádná sláva.
Policejní akademie (1984)
Šílená komedie mého dětství, sebranka těch nepodivnějších inidividuí ve službách policie, z nichž jsem měl vždycky nejradši Michaela Winslowa jako "Muže desetitisíce zvukových efektů" Jonese. Kdo by i po tolika letech zapomněl na teplé tance v Modré ústřici nebo na Mahoneyho, poručíka Harrise, Tuckleberryho, Callahanovou nebo Erica Lassarda? Jednoznačně nejlepší díl série.
Život je krásný (1997)
První polovina jednoznačně lepší, Roberto Benigni je skvělý bavič a skvělý režisér komediálně laděných příběhů, problém ovšem přichází s nástupem do koncentračního tábora, kde mě příběh už spíše unavoval a všechno to nalhávání v podobě jedné velké "hry" mě nebavilo. Proto se tak z la Vita è bella stává jeden z těch filmů, které mi sice přišly zajímavé, zábavné (Guido tlumočící němčinu) a jistým způsobem i pozoruhodné, ale přesto mi v nich chybí něco, co mi brání film lépe ohodnotit.
Auta 2 (2011)
Rozhodně propad oproti jedničce, ale kdo by čekal, že dokonalé Auta 1 může druhý díl překonat? Nejlepší na celém filmu byly samozřejmě závody, ta zápletka v zákulisí už tolik ne, ale přesto se u toho dalo docela obstojně bavit, jen bych už nepřidělával trojku, takhle to bohatě stačí.
Burák v povětří (2011)
Šílená blbost, ale tady rozhodně Burák válí! Asi nejlepší kraťas k Autům, ten konec to stejně celý zavraždil!
Cars Toon: Burákovy povídačky (2008) (seriál)
Asi budu jeden z mála, ale z filmu Auta a jeho doprovodných kraťasů mi snad nejvíce vadila postava právě Buráka. Jeho fekální humor a plechová demence mě ale nejvíc nebavila právě při jeho vyprávěních v tomto miniseriálu, aspoň má ale hodně velkou fantazii.
Burák v Tokiu (2008)
Tak strašlivě přitažené za vlasy dokonce i na poměry pixarovských Aut. Dokonce se mi zdálo, že byl Burák v Tokiu graficky zaostalejší oproti předchozímu kraťasu Burák a Bludička.