Recenze (149)
Byla to divoká noc (2015)
Best of Rogen ! Gaučák nutící do tripu. Praho, brzy !
Captain America: Občanská válka (2016)
Tady není o čem. Po druhé projekci zvedám. Akce sama o sobě fantastická - přehledná a dynamická. Ta choreografie je zkrátka drtivá (Black Widow !!!). Humor Ok. Především mě však velice potěšil scénář, který je plně funkční, nepůsobí křečovitě a na Marvel je ponekud hodně neotřelý (twist je super). Komorní scény, tedy konverzace paráda. Nepůsobí to směšně, motivace jsou jasné, pochopitelné a emoce fungují. Sám nevím, který díl série bych zvolil za ten úplně nejlepší.. no, mezi pěti top si Civil War místo nejspíš najde. Bucky rulezz !
Captain America: První Avenger (2011)
Mám u Marvelu rád tu zcivilněnou formu (třeba Cap. 2), ale tohle musí milovat každý fanoušek komiksu !
Co děláme v temnotách (2014)
Počátek hadr.
Coherence (2013)
Vysoká hra.
Creed (2015)
Bože, nejsem fanouškem Rockyho, potažmo Stallonea, ale dejte mu za vedlejší roli oscara ! Vynikající film, který je hlavně funkční (emoce) pro "objektivního" diváka a né jen pro seknutýho, nostalgickýho fandu.
Ďáblův advokát (1997)
"Lepší vládnout v pekle, než sloužit v nebi." Volba je děvka a každej na ní máme nárok. Ten film ve mě budí vášeň. 8/10.
Deadpool (2016)
Padám. Love story roku. Ne fakt, anti-hrdinský nářez, který dává na prdel většině hrdinským nářezům. Reynolds zdaleka nejsympatičtější "super matherfucker antihero" široko daleko. Tuny odkazů, gagů, skvělé akce a styl vyprávění, který z tuctovky dělá věc zajímavou. Stejně je na tom ale nejlepší ta viditelná láska tvůrců k postavě. Honem, honem dvojku.
Deepwater Horizon: Moře v plamenech (2016)
Matně ale přece jenom.. od Titanicu jsem snad lepší katastrofický film neviděl. No-time-out.. dynamické, strhující a luxusně natočené peklo.
Děsivé dědictví (2018)
Nemainstreamová nad-žánrovka, kterou právě z té šablony vyhazuje zacházení s postavami jako v luxusním rodinném dramatu. Čímž vlastně "Hereditary" 3/4 je, jen občas upadne někomu hlava nebo se někdo objeví ve stínu (brrr). Posledních cca třicet minut jsou pro mě osobně ale jedny z nejintenzivějších za hodně, hodně dlouhou dobu (domyslete si co chcete). Výborná Toni Collete, dokonalá režie. 9/10.