Oblíbené seriály (10)
Sherlock (2010)
Starším lidem, kteří znají původního knižního Sherlocka Holmese se tento seriál s největší praděpodobností líbit nebude. Tento detektiv je totiž zasazen do současného Londýna, kde je mnohem větší osina v zadku než jeho předchůdce. Hodnocení po prvních dvou sériích - kvalitní a vtipná detektika. Každá episoda představuje jeden oddělený příběh a během celé své délky (90 minut) neztrácí na tempu. V některých situacích ale budete muset sami přemýšlet (mám namysli Sherlockův pád v poslední episodě druhé série). U mě to je jeden z mála seriálů, na které se ráda koukám znova a nemůžu se dočkat na třetí sérii. Doporučuji všem. Je to skvělé.
Lovci duchů (2005)
Pán času (2005)
Hra o trůny (2011)
Arrow (2012)
Jak vycvičit draky (2012)
Jako fanoušek HTTYD jsem mile ráda uvítala rozšíření v podobě seriálu. Zpočátku jsem se bála, že díly nebudou dosahovat kvality filmu. Byla jsem příjemně překvapena. Každý díl má zajímavý děj, jsou tu skvělé vtipy a v některých případech se i vrátili stejní herci jako z filmu, aby zopakovali své role. Grafika je sice o řadu nižší než u filmu, ale je to snesitelné. Hodnocení: moc hezký oddechový seriál.
Flash (2014)
Pilotní díl Flasha filmařům utekl a dostal se na internet. Po jeho shlédnutí musím říct, že jsem více než spokojená. I když všechno důležité z tohodle dílu už jsme viděli v pětiminutovém traileru, stejně je radost se na něj koukat. Postava Barryho Allena se velmi důvěrně podobá své komiksové předloze a jeho uniforma nevypadá vůbec směšně, jak by se dalo čekat. V neposlední řadě je tu mnoho humoru a kupodivu i dobrých hereckých výkonů. "Run, Barry run!!" Snad se dočkáme více takhle dobrých dílů.
Červený trpaslík (1988)
„Jsem Holly, lodní počítač s IQ 6000. Což je stejně jako má 6000 učitelů tělocviku." Sitcom plný vtipných hlášek a někdy až černého humoru, na který je radost se koukat. Hoši z Trpaslíka jsou prostě nenahraditelní. Doporučuji všem, kdo dokáží ocenit dobrou zábavu.