Oblíbené seriály (9)
Tohle jsme my (2016)
Stranger Things (2016)
Černé zrcadlo (2011)
Sedmilhářky (2017)
Dr. House (2004)
Dr.House je génius, ako vo filme tak aj normálne (myslím Hugha Laurieho) je proste skvelý a neviem si v úlohe Gregoryho Housa predsaviť nikoho lepšieho ako Hugha. Hral ho pefrektne a je mi naozaj lúto, že seriál už skončil, nuž čo možno ešte príde niečo lepšie aj keď pochybujem lebo Dr. House je pre mňa jednotka. Milujem Hugha a Lisu Edelsteinovu. 100%
Prolhané krásky (2010)
Sex ve městě (1998)
Najlepšia vec na odreagovanie sa. Milujem pozerať sex v meste večer po ťažkom dni pri čaji úplne v kľude, naozaj mi to vždy zdvihne náladu. Obyčajné každodenné problémy žien z ktorých si robia ťažkú hlavu a každá z nás sa v nich vždy nájde.
Simpsonovi (1989)
Kto by už by v tejto dobe nemohol poznať Simpsonovcov? Je to najväčšia klasika klasík, ktorá je skvelá v detstve v puberte a aj v dospelosti.
Tom a Jerry (1940)
Tom a Jerry sú moje detstvo od malinka som ich pozerávala na Cartoon Network a úplne najlepšie sú tie najstaršie časti, ktoré poznám naspamäť. Mám pocit, že postupom času tento seriál trochu upadol, hlavne tie najnovšie časti sú čistá pohroma. Každopádne tvoril moje detstvo a preto sa u mňa radí k tým TOP rozprávkam.