Recenze (1 065)
Mladí rebelové (2008)
Vynikající retro komedie, které se ke konci mění v drama. Vynikající herci a úžasný soundtrack. Humor navíc nikdy nesklouzává do fekálních nebo jinak trapných uliček, což musím taky ocenit. Moc příjemný film.
Gomora (2008)
Zajímavý a poučný film o italské mafii, který je ovšem moc dlouhý a absence byť jakéhokoliv příběhu mu taky neprospívá. Je to pár útržků ze života mafie a lidí okolo.
Rozjeď to! (2002)
No to bylo fakt skvělý. Dokonalá oddechovka a hlavně ta hudba neměla chybu.
Studené léto (2006) (TV film)
Vynikající drama. A pak že Němci neumí natočit pořádný film. A pokud je to opravdu televizní produkce, tak klobouk dolů.
Jugeodo haepi ending (2007)
Než jsem začal po první hodinu usínat, tak jsem se docela bavil. Výbuchy smíchu to určitě nebyly, ale šlo to. Za to usínání mohla z větší míry nahromaděná celodenní únava, ale i film, který mě přes svou stylovost a neustálou potřeštěnost ala Čtyři svatby stačí drahoušku nedokázal pořádně strhnout a v podstatě ani udržet v bdělém stavu.
Tokyo tower: Okan to boku to, tokidoki, oton (2007)
Nejúspěšnější (dle domácích filmových cen) japonský film loňského roku podle bestselleru Lily Frankyho. Film získal v Japonsku cenu za nejlepší herečku, herce ve vedlejší roli, scénář, režii a za film! K tomu ještě tři neproměné nominace. Autobiografická kniha o vztahu matky se synem je prý stejně populární jako ve své době Norské dřevo od Murakamiho.
Venkovský učitel (2008)
Pokud si myslíte, že už neumíme natočit dobrý film, Venkovský učitel vás vyvede z omylu.
Indiana Jones a Království křišťálové lebky (2008)
Bavil jsem je, ale rozhodně jsem neměl pocit, že koukám na něco úžasnýho nebo zásadního. Nuda ale nehrozí.
Speed Racer (2008)
Podle upoutávky jsem si myslel, že ten film bude i pro mou věkovou skupinu (25). Rychle mě ale vyvedli z omylu. Přetože je to film pro děti, tak jsem se nenudil, ale osmileté děti vedle mě se bavili asi o trochu víc.
Du eolgurui yeochin (2007)
Až na pár drobných přestřelů úžasná romantická komedie.