Recenze (1 065)
Ohjik geudaeman (2011)
Presne tak, je to presna ukazka klasickeho korejskeho romantickeho filmu. Plna za vlasy pritazenych situaci, ktere na me pusobili strasne vykonstruovane a vypocitave. Temer na hranici provineleho poteseni. Vizual a So Ci-sub to trochu zvedaji, ale i tak jsem tenhle film videl naposledy.
Garoojigi (2008)
Dementni prvoplanovy korejsky humor a spousta nadrzenych Korejek.
Eseu daieoli (2004)
Hezka myslenka, na kterou se bohuzel / bohudik (jak pro koho a jak kdy) nabalil korejsky smysl pro humor.
Gamunui yeonggwang (2002)
Hodne prumerna az podprumerna komedie, ve ktere toho neni moc k smichu a romantika tu poradne skripe. Mozna jsem mel nejakou divnou verzi, ale nepochopil jsem strih, kdy v jedne scene hrdina uhani na svou milovanou a ona odmita zastavit a v dalsi scene maji svatbu! Tomu rikam umeni zkratky :)
Juyuso seubgyeoksageon (1999)
Skvela punkova komedie / drama, ktera se po pomalejsim rozjezdu zadre pod kuzi a paradne bavi. A taky se dost vysmiva korejske spolecnosti, coz se nevidi v korejskem filmu moc casto a to cenim.
Bumchoiwaui junjaeng : nabbeunnomdeul jeonsungshidae (2012)
Celkem dost nezazivne a strasne dlouhe. Nekolik fajn momentu se utapi v sedi vseho okolo a ani Choi Min-sik a hezka retro stylizace to nezachrani. [videno v letadle s eng titulky]
Prometheus (2012)
Skvěle vypadající hovadina.
Bitevní loď (2012)
Strašně pitomý, ale celkem zábavný.
Hněv Titánů (2012)
Jako akční oddychovka to funguje slušně, ne dokonale, ale slušně. Nenudil jsem se a to se počítá.
7 gwanggu (2011)
Béčko, které se ze všech sil snaží, aby neunudilo k smrti, a k tomu využívá hlavně přehrávající herce, pitomosti ve scénáři a celkem slušné triky.