Recenze (414)
Mládeži nepřístupno (2013)
Nechapu zdejsi hodnoceni, povidky jsou hodne vtipny a celkove to dava uplne brutalni netradicni nadech :-D
Looper: Nájemný zabiják (2012)
Jak to tak byva s cestovanim v case, obvykle se objevi vice ci mene viditelnych paradoxnich situaci. Paradoxne to nikdy moc nevadi, pokud na tom neni postavena zaverecna scena - do oci bijici paradox. Jinak velmi slusny film.
Útok na Bílý dům (2013)
Tenhle film celkem solidne prekvapil, obzvlaste kdyz predpokladate, ze se neco stane a ono nic :-) a pak zase a zase - konecne film co upustil od sablonovitych kecu a kycovitych dojemnych momentu. Bravo.
Grindhouse: Auto zabiják (2007)
1. hodina vyckavani typu "kdy se uz ku*va neco zacne dit" a pak prisel Quit player a Delete movie - Ted se tu dovidam, ze snad posledni pulhodina mel bejt nejakej vykvet? Hodinu nesmyslu to nesmaze. No uprimne, tak mel pan slavnej Quentin udelat pulhodinovej kratkometrazni film a ne takovou ultra slataninu o babskych kecech s tresnickou na dortu o kterou po horkem hlavnim menu clovek ani nema zajem. Odpaaaad.
Nezapomenutelné prázdniny (2013)
Velmi zajimavy a netradicni drama, nenudil jsem se a pribeh me pobavil.
Po zániku Země (2013)
OK, potreboval jsem se uklidnit, a tohle na to byl perfektni film. Jinak neni moc co dodat k monotonnim prizpevkum nize - je to nuda, divate se po strope a pocitate sedacky pred vama a to je hodne spatne pri filmu. WTF sceny nekomentuju, ruku na srdce, ty se najdou v kazdem filmu at uz ve vetsi ci mensi mire, nicmene tohle se pravdu scenaristum velmi nepovedlo. 2 hvezdy za uklidneni.
Rallye smrti: Peklo na zemi (2012)
Sucharovite, nezazivne az toporne a trapne. Neni to sice uplnej propadak, ale dalo se z toho vyzdimat mnohem vic. Pro ty co vzorne videli oba predchozi dili je tenkhle takovou vsuvkou mezi ne, a i pres nymandskej vykon je dobre tento snimek videt.
Expendables: Postradatelní 2 (2012)
Je to plejada starych dobrych akcnich hercu, je to pocta a je to super, stejne jako jednicka :-)
Jack a Jill (2011)
Kdyby to bylo aspon vtipny, jenze ono neni...
Ať vejde ten pravý (2010)
Pribeh neoriginalni a vubec se divim ze takovou kravinu vubec mohl nekdo sfilmovat jeste jednou - copak neni X jinych filmu, ktery by staly za remake? Film divakum vubec nic, ale vubec nic neda - neni to ani strasidelny, ani napinajici, ani poucny, any zabavny - co to vlastne je? NIC.