Recenze (41)
Simpsonovi - Série 27 (2015) (série)
*****
Rambo: Poslední krev (2019)
Rambo moje srdcovka, už když jsem viděl první díl před dávnými časy, prostě pecka nejde dát nic jinýho*****
Terminátor: Temný osud (2019)
Slabota po Salvationu nejslabší díl :-(
Dětská hra (2019)
Na rozdíl od Dětské hry z roku 1988 je tohle spíš sranda, ale jo 60% :-))
Plechová kavalerie (1979) (seriál)
Akce, napětí, ketering.
Zlatá mříž (1999) (pořad)
Nova má na tyhle ubožárny supertalent
Equalizer (2014)
Epes rádes. Je to film a jako film to beru, kdybych většinu filmů probíral do detailu, tak nekoukám na nic. U mě dobrý*****
Oči šílence (1992)
Ale jo na tu dobu dobrej thriller.
GO - GO šou (2000) (pořad)
Aduš je kus a ty Gondíku se zapal a uhoř. Hnusná novácká debilita.
Osvícení (1980)
Masakr, paráda. Děj , hudba proszě vše super nejde dát nic jinýho než 5 *****