Poslední recenze (14)
Hranice lásky (2022)
Oproti očekávání poměrně nuda. Herecky mi prostě Vagnerová vůbec nesedí. Je na ní vždy strašně vidět, že hraje, což by na hercích nemělo být znát a jelikož je ona platonicky asi hlavní tahák filmu tak je to dosti smutné. Jediné chvíle kdy jí to věřím jsou, když má být tou ne úplně nejostřejší tužkou v penálu (napr. Lajna 1. serie, ve druhé už byla děsná a ve třetí tragická) ... otázka je jestli to tak dobře umí zahrát nebo taková opravdu je :) Jelikož jsem si film musel posouvat páč to byla prostě bída, dávám dvojku alespoň za zajímavé téma.
Transformers: Zánik (2014)
Ano, správně -> zánik :)
Český slavík Mattoni 2013 (2013) (pořad)
To si snad ani nezasloužilo přímej přenos. Snaha produkce o humorný scénky, fórky se zvukem nebo co to mělo být... fail. Naštěstí byl po ruce záchranný balíček v podobě proslovů některých oceňovaných (mělo to hlavu,patu, smysl a vtip), jinak by to byla katastrofa číslo jedna. Za nejpovedenější prvek by se dala označit asi vizuální stránka samotné akce(60%). Farna tlustá tragédie, Nightwork slaboučcí, Marta s Kolářem super ... atd ale to už sem nepatří. Podtrženo shrnuto .. katastrofa číslo tři.