Recenze (300)
Vinaři (2014) (seriál)
Ty čtyři hvězdy jsou za skvělou písničku. Jinak to tu vše již bylo řečeno.
Speciální jednotka (2011)
Frantíci byli trošku neprofesionální a hodně problémů si vlastně způsobili sami. Koukatelné a zajímavé. Podobných příběhů už tu sice bylo dost, frantíkům dávám proto za tři!
Godzilla (2014)
Trefný příklad toho, že se člověk stále plete do přírody a chce vše ovládat. Svým zasahováním a svými činy si jenom způsobujeme problémy a pak je musíme pracně napravovat. To jen tak, abychom se při tom našem množení a hemženi moc nenudili.
Dovolená za trest (2014)
Většinou se směji potichu, nebo jen usmívám. U tohoto filmu jsem se dokonce i řehtal!
Muži v ringu (2014)
V obsahu je chyba. Sailor O'Connor nikdy nezkončil tak, že by dostal KO, ale poražený byl.
Blízko od sebe (2013)
Meryl Streepová byla tak perfektní, že mne jako Violet děsně štvala. Také jsem si říkal, co všechno za špínu ta rodina ještě na sebe vytáhne.
Eso es (1982)
Tenhle film s Belmondem jsem ještě neviděl. Musel jsem to napravit a náramně jsem se bavil.
Jak moc mě miluješ? (2005)
Rozverná eroticky laděná komedie. Hlavní postavy Francois a Daniela se postupně mění a jejich láska se prohlubuje. Bude jejich láska natolik silná, že překoná i touhu po penězích?
Kocourek se vrátil (1988)
Nablblý humor. Nechápu, kde byl ten vtip.
Liga nepotřebných (2013) (amatérský film)
Ulítlý akční amatérský film s hrdiny jako Thoř, Sperman, paní Halková, Neviditelný, Multimega univerzalman, Vasil Stopořev a Dvě čiči je skvělá česká parodie na Avengers. Nehledejme zde žádnou logiku, je třeba se nechat vtáhnout do řady blbin, nesmyslných ptákovin, nic neočekávat a bavit se. Jen mne mrzel ten krutý trest na závěr filmu, kdy otec ztrestal svého zlobivého syna Thoře. Zákaz Facebooku na dva dny a domácí vězení.