Recenze (409)
Moonfall (2022)
2012 v novém provedení, paráda.
Batman (2022)
Totální nuda a cigina samozřejmě musí vytáhnout white privilege.
Uncharted (2022)
Tak toto nemá nic společného se hrou, totální béčko a Holland už je k nesnesení a i tady hraje hodného souseda pavoukoopici.
Ambulance (2022)
Totálně zprasený monte negro konec a klasická shit bayovina.
Ada (2021)
Za jiných okolností odpad, totální ztráta času!
Candyman: Ďábelský přízrak (2021)
negrovina
Jack staví dům (2018)
zrůdné
Světlo a stíny (2021) (seriál)
nekoukatelná britská sračka
See (2019) (seriál)
Těšil jsem se na Mamou, ale je to jedna totální ubíjející nuda...
Wonder Woman 1984 (2020)
1 * za Gadot, 1 * za Pinea, jinak odpad, ale jako opravdu odpad...