Recenze (89)
Tajemné zlo (1987)
Naprosté béčko, ale zřejmě nostalgie, kdy jsem to viděl poprvé v dětství a teď si to připomněl po mn oba letech, mě vede k tomu, že dávám maximální počet hvězd. Mně se to prostě stále líbí, na svoji dobu velmi dobře zpracované a v mnoha rolích jsou herci, které tehdy ještě nikdo neznal a dnes je známe všichni.
Jak porodit a nezbláznit se (2012)
Odpočinková blbost, ale vtipná :)
Život je krásný (1946)
Prvni film roku 2019, ktery jsem videl a okamzite se presunul do TOP 3 filmu, ktere jsem kdy videl! Dokonalost!
Dr. House (2004) (seriál)
Hovadina opakující se stále dokola. Všechny díly na jedno brdo. Nuda, nuda, nuda, sarkastická hláška, nuda, nuda, nuda.
Pacific Rim: Povstání (2018)
Teda to byl průjem neuvěřitelnej tohleto... jedno klišé střídalo druhé a korunu tomu nasadila ***POZOR SPOILER*** kombinace monster a robotů, no to už jsem si říkal, jak někdo může takovou hovadinu vůbec financovat. Ode mě jedna hvězdička pouze za vizuální efekty, jinak tragédie po všech stránkách.
Transformers: Poslední rytíř (2017)
Dvě hvězdičky jen za efekty, ale jinak je to šílenej brak, který za druhé shlédnutí nestojí.
Hráči (2015) (seriál)
Excelentni serial, ve kterem toho z americkeho fotbalu prilis neuvidime, zato se podivame do zakulisi. Skvele vybrani herci, vsichni velmi sympaticti a snadno se s nimi szijete. Nemam co vytknout, uz se nemuzu dockat ctvrte rady :)
Prci, prci, prcičky (1999)
Kult - bez debat :) Must see :)
Logan: Wolverine (2017)
Tohle je asi nejlepší dil ze serie Xmen a to i presto, ze se tyka vlastne jen Wolverina. Famozni, uzasny, dechberouci!
Centrální inteligence (2016)
Zaverecne titulky jsou opravdu mnohem vtipnejsi nez cely film. Bohuzel.