Recenze (1 594)
Černí baroni (1992)
Takové přehrávané a bez děje, ale docela zábavné.
Harley Davidson a Marlboro Man (1991)
První půlhodinu to vypadalo moc dobře, jenomže potom nastoupilo to debilní komando a ukázalo se, co tenhle film ve skutečnosti je - další béčková sračka.
The Haunted World of El Superbeasto (2009)
Náckové, vlkodlaci, zombie, kozy, zadky, Satan, wrestling, robot, příšery atd... Brutální jako Happy Tree Friends, sprosté jako South Park. A taky bohužel debilní a infantilní jako ty sračky na Disney Channelu.
Podezření nula (2004)
Sedm feat. Mlčení jehňátek feat. Minority Report. Akorát se slabšími herci (kromě Kingsleyho), slabším scénářem a slabšími vizuálními efekty.
Night of the Demons (2009)
Jedno klišé za druhým, debilní konec, podprůměrné herecké výkony. Ale nemůžu popřít, že jsem se bavil.
Ďábel (2010)
Celý film díky stopáži dobře utíká a nenudí a jediné, co zamrzí, je vlažný závěr.
Panna nebo orel (2010)
Celá škola se může posrat z toho, že 17 letá holka údajně už není panna? :) Jako opravdu? :)) Když na tuhle premisu přistoupím, tak je to docela zajímavá a zábavná komedie. Ještě zábavnější je však 87% hodnocení na RT (wtf?).
Dr. House (2004) (seriál)
Ano, sarkasmus a cynismus mě baví. I v Houseovi mě bavil, akorát jsem se toho po pár dílech přežral.
Chirurgové (2005) (seriál)
Seriál, kde na jednu sympatickou postavu připadá tak 10 těch hovězích...
Škola rocku (2003)
Na jednu stranu skvělý Jack Black, na druhou stranu děti v hlavní roli...