Recenze (413)
Rambo III (1988)
Rambo naštíví Afghánistán, pozabíjí v neuvěřitelném množství pár Rusů, no a jede domů:)
Star Trek (2009)
Docela luxusní záležitost. Leč nejsem příznivec Star treku, tak na to bych šel do kina několikrát. Skvělí herci, kamera, režie.. Ale postrádal jsem hlavní hudební motiv od Goldsmithe. Jinak parádní jízda.
Matrix (1999)
Efekty dokonále, ale podle mě, se z námětu dalo vytáhnout víc.. Ale Reeves coby Neo vyhýbajícím se kůlkám je další ikona filmového světa.
Street Kings (2008)
Pěkný film. Výborný Reeves. Také mě potěšila osobně role Hugha Laurie. Ale bez hole se mi na něj těžko zvykalo:)
Andělé a démoni (2009)
Ano, atmosféru to mělo. Jinak jsem měl jít na ten film se slovníkem cizích slov, abych pochopil dění filmu. Robert Langdon vždy něco vykoumá (párkrát to splete, ale budiž) a hned v poslední vteřině najde dění vraždy nějakýho kněze. A ta helikoptéra, to byl vrchol:( Akorát hudba od Zimmera, ta se mi líbila.
Den, kdy se zastavila Země (2008)
No, nevím.. na první pohled se zdá, že naprosto průměrné klasické sci-fi. Ale přece, něco má do sebe. Zničí lidstvo tuhle planetu.. ? Nevím, ale rozhodně pěkné efekty:) A Keanu Reeves opět v roli, která mu sedne.
Futurama: Benderovo parádní terno (2007) (video kompilace)
Moje první Futurama ve filmové délce, ale bohužel zaostává za seriálem:(
Smrtonosná past 4.0 (2007)
Bruce je pořád ve formě, a to je dobře. Stará garda ještě nevymřela. Děj je našlapaný a parádní akční kousky.
Suprhrdina (2008)
No ale docela jsem se pobavil:)
Funny Games USA (2007)
Mrazivé! Velmi mrazivé, děsné, depresivní.. a to víc ukazuje, jak můžem si nevšmnout násilí na lidech. Nikdy tolik jsem nepřál smrt těm psychopatickým ha.jzlům jako tady!