Recenze (413)
Zrození Planety opic (2011)
Scéna při které jsem nedýchal ? "NO ! " Stejný pocit, když jsem viděl v kině Jurský Park.. Mělo to tempo, děj bez zbytečných klišovitých "zvratů".. Velmi k tomu dopomáhala Doylova hudba při Caesarových "nasraných" nálad a uvědomování si sám sebe. Naprostá bomba !
Smrtící epidemie (1995)
Film který neurazí, ale ani nějak nepřekvapí. Na svou dobu ale rozhodně byl úspěšný. Herecký vykon Dusitna Hoffmana jsou jako obvykle bez komentáře, a to i dalších známých herců, včetně "začínajícího" Kevina Spaceyho. Atmosféra vydařená.
Návštěvníci (1993)
No již francouzká klasika. Miluji tento humor !
Twilight sága: Nový měsíc (2009)
S donucením musím tento film ohodnotit třemi hvězdami, kvůli mé drahé polovičce, se kterou jsem přetrpěl dvě hodiny filmové telenovely.
2012 (2009)
Typická hollywoodská sr.a.č.k.a. Jediným nosníkem jsou vizuální efekty, jinak zhola nic.
Mlčení šunek (1994)
Snad jeden vtip tam byl, jinak hrůza.
Seznamte se s Davem (2008)
Na Murphyo to docela šlo.
Big Lebowski (1998)
Dlouho jsem se tak nepobavil. Bridges nemá chybu! "Ten tepich do toho pokoje fakt patřil, že jo?"
Bezva finta (1985)
Tradiční výborná francouská komedie s Belmondem. Vynikající první polovina odehrávající se v bance. "Hmmm..taková pizza, mňam, mňam.."
Ratatouille (2007)
Zatím nejlepší animáč, který jsem kdy viděl. Velmi povedené. Výborné zobrazení prostředí té pravé nefalšované gurmanské Paříže. Výbornou složkou je zde hudební doprovod, který dodává tu pravou příchuť. Prostě klasa.