Recenze (413)
Mariňák (2005)
Škoda, že ke konci již to bylo tak utahané :-) Ale začátek geniální.
Lovci myšlenek (2004)
Naprosto hustá atmosféra. Samotný ostrov nahání hrůzu. A geniální pasti.
Kick-Ass (2010)
Naprostá bomba. Dlouho jsem se tak filmově nepobavil.
Duel (1971) (TV film)
Výborný nápad - Auto versus Cisterna. A je to hlavně Spielberg. Ale co z toho, když jsem u toho docela nudil.
Cesta (2009)
Syrové, drsné, smutné...
Doba ledová 3: Úsvit dinosaurů (2009)
Jsou tady zase, ale je to stále úsměvné. Dobrý nápad s dinousaury, ty mám rád :-) A veverka opět prohrála :-(
Dva v tom (1995)
Velmi příjemná komedie s dobrými herci. Celkově za tři hvězdy, ale Robin Williams u porodu jedna hvězda navíc :-)
Hellboy 2: Zlatá armáda (2008)
Svížné, vtipné dílko.. Hellboy opět exceluje. Moc pěknou fantazii má režisér.
Hačikó - příběh psa (2009)
Zpočátku jsem tomu nedůvěřoval, ale již v průběhu filmu jsem tušil již, že mne to dostane. A také že ano.
A-Team: Poslední mise (2010)
Bylo to milé překvapení. Svižné, vtipné.. A taky jsem byl rád za to, že použily i hudební prvek ze seriálu :-)