Recenze (29)
Stranger Things (2016) (seriál)
Absolutní nářez od prvního okamžiku. Co mě hodně dostalo, byla úvodní znělka a samozřejmě Winona....
Zloba - Královna černé magie (2014)
Nejsem na pohádky. Ani jsem se na to nechtěl koukat. Ale musím říct, že tohle mě dostalo. Úžasně natočená pohádka, která představuje dvě hlavní hrdinky trochu v jiném světle, než divák čeká. Angelina, je zde naprosto dokonalá. Za mě 4****. Moc hezký film!
Hněv Titánů (2012)
Prvních 10 minut jsem doufal v něco. Bohužel, to něco nepřišlo. Ani v podání Liama Neesona...velké zklamání
Perníkový táta (2008) (seriál)
Walter White mi dlouho zůstane v paměti.....Myslím, že finále asi ani jinak dopadnout nemohlo. 5.série absolutně vyhrocená a diváka nenechá vůbec v klidu. Shlédl jsem ji asi za 2 dny. Za mě 5 *****. A prosím, ať přijde něco obdobného!!!!
Jedna za všechny (2014)
Opět musím napsat: Miluju céčkový komedie!!! Co se Vám na tom lidi nelíbilo? Smál jsem se skoro celý film. Ano, občas trochu klišé, ale který film to nemá? A prdelatá Nicky Minaj mě pobavila moc...:-)
Orange Is the New Black (2013) (seriál)
Ještě že uživatel KevSpa je mezi námi...Po shlédnutí pilotu a následně pár dílů, mám Piper a ostatní kolegyně přímo pod kůží. Naprosto to hltám!! Sice mi začali dávat 2. sézonu Arrow, ale na Orange is the new black nedám dopustit! Klobouk dolů před Jenji Kohan. Nebojím se říct, že je to lepší než Tráva.
Neřízené střely (2010)
Něco takového tady chybělo. Konečně film s gay tématikou, který podává homosexualitu jako něco, za co by se člověk neměl stydět. V tomto případě dokonce u dvou sourozenců. Můžu říct, že se mi film opravdu moc líbil. Navíc krásná italština a dokonalá hudba! Po Zkrocené hoře je to druhý film, který se mi zapíše v mysli...
Arrow (2012) (seriál)
3 díly zamnou...Úplně to hltám!!! Něco mezi Smallville, Supermanen, Ztraceni a MP...A hlavní hrdina? Neříkám nic...:-D
Hostages (2013) (seriál)
Po dlouhé době jsem narazil na projekt, který ve mně něco zanechal. Po výborném Dexterovi, přišly Hostages. I když kolegové se s hodnocením drží při zemi, z mé strany dávám 4*. Toni Colletovou nezapomenu z Muriel se vdává, a zde se ukazuje jako rafinovaná žena mnoha tváří, která se nebojí ničeho. Jejím hlavním nepřítelem je charizmatický Dylan McDermott, kterého si všichni pamatujeme z první sezóny American Horror Story...
Rozkoš v oblacích (2013)
Musím říct, že jsem se docela bavil. Psychycky nenáročný film, kde Vás pobaví skupina mladých ,,letušáků" svým naprosto dokonalým trans vystoupením. Děj filmu trochu zaostává, ale nemůžu jinak než 4 hvězdy...Prostě jsem se bavil.