Recenze (437)
Kůže, kterou nosím (2011)
Na MFFKV jsem shlédl toto jako druhé v pořadí a musím uznat, že něco takového jsem ještě asi neviděl. V podstatě všichni jsme se shodli, že to byl divnej film, ale pak, se lišily názory, jestli dobře divnej nebo špatně divnej. Dle mého názoru je to hezky divnej film. 80%
Jana Eyrová (2011)
Začít Karlovarský festival tímto filmem, bylo pro mě docela zklamáním (ale ostatní filmy to dostatečně napravily). Toto zpracování Jany Eyrové je totiž děsně nudný. V podstatě 100min. se odehrává pořád na zámku u Rochestera a jde jen o to že on jí chce a ona chce jeho, ale vzhledem ke svému postavení ho odmítá, pak je zde 15min. občasných záběrů mimo zámek, či menší odběhnutí od ústřední dvojice a 5min. titulky.... Nevím proč 80%, jelikož půlka letního kina si musela domýšlet alespoň vtipné hlášky, či situace aby tam vydrželi sedět až do konce.... Prostě naprostá ztráta času 5%.
Kazatel (2011)
Je to hodně podobný Equilibriu, až na to, že místo Cleriků jsou zde Priesti, místo režimu bez emocí je církev a místo vojáků atd. jsou zde příšery (upíři). Každopádně narozdíl od Equilibria to postrádá tu lehkost a smyslnost. Tohle je poměrně dost hrubý a jednotvárný, ale i přes to je to docela dost vydařený film. 65%.
Hon na čarodějnice (2011)
Docela ztráta času. Jsem rád, že jsem neměl po ruce něco jiného ke shlédnutí, jinak bych byl naštvanej.... Začátek je zajímavý, ale pak se to zvrtne v přímočarý děj se sedmi osobami a nikdo jinej se tam už neobjeví (nepočítám mrtvý) a ani lokace nejsou strhující (ostatně většinu $40mil. rozpočtu musel sežrat honorář Cage a Perlmana). To všechno by se dalo ještě skousnout a dát tomu slabší 3*, ale konec to totálně dodělal. Jsem velice rád, že jsem na tohle nešel do kina 35%.
Zdrojový kód (2011)
Docela vydařený film. Co mi tam ovšem chybělo, byl vedlejší děj, který to nemá a neustále se opakující jedna scéna z vlaku po nějaké době také začíná být úmorná (a to jsem u druhého "snu" žertoval, že to bude pořád ve vlaku :D).... Vzhledem k tomu, že je to sci-fi můžete vypustit nějaké nesrovnalosti a jinak je to docela vydařené. Gyllenhaal a Blanchete (která mimochodem není uvedena v hercích) hodně zvedají hodnocení ale i myšlenka filmu je nebovyklá ;) 70%
Obřad (2011)
Není to špatný a ani pár lekacích scén tam nechybí. Co mi ale dost vadilo byla přímočarost příběhu. Stále se pořád zaobírá jednou posedlou holkou, pak je tam malinkatá vsuvka s klukem a rychle zpět k holce.... Chtělo by to trochu více vedlejšího děje, pak by to dostalo ten správný šmrnc. Jinak výkon Antonyho Hopkinse snad nemusím ani hodnotit, jelikož podal svůj obvyklý naprosto dokonalý herecký výkon a O'Donoghue svou debutující roli ve velkofilmu zvládl nad očekávání. Hold kdyby si na tom scénárista více vyhrál, byla by z toho 4-5ti hvězdičková záležitost, takhle ale "jen" 65%.
Bez soucitu (2010)
Mě se tenhle film prostě líbil. Akce až na půdu (ikdyž naprosto nesmyslná, ale do filmu to skvěle zapadá) a spoustu hlášek, které Travolta hází jednu za druhou jsou opravdu skvělé.... Prostě je to zajímavá podíváná se spoustou akce, neuvěřitelných "hovadin" a tunou srandy.... 90%.
Správci osudu (2011)
Skvělý nápad s báječným provedením. Děj je sice takový přímočarý a klid s akcí se mění naprosto nárazově, ale celek filmu vychází příjemně. Za zmínku rozhodně stojí hudba a herecké výkony M. Damona, který běhací scény má nacvičené už z Bourna, takže ani sklamat nemohl a Emily Blunt je také výborná. 80%.
Srážka s mimozemšťanem (2011)
Bohužel mě Paul docela zklamal. Na dvojici Pegg, Frost a ještě když k tomu psali i scénář to úplně postrádá jejich humor... 90% vtipných záběrů je bohužel obsažena už v traileru, takže si nejdříve řikáte, že to bude pecka, když se začnete dívat tak si myslíte, že se to teprve rozjíždí a ta pravá sranda přijde později. Ale ono se to nerozjede a těch pár momentů, které vás dokáží opravdu rozesmát to moc nezlepší.... 50%
Piráti z Karibiku: Na vlnách podivna (2011)
Je to dobrý jako všechny díly, ale zatím nejhorší z celé tetralogie. Začátek mě někdy až nudil a místy to bylo zase až moc hrubý. Ale co jsem ocenil byla obměna herců a zařazení Penélope Cruz, ta se do filmu naprosto hodila a hudba Hanse Zimmera samozřejmě nezklamala. Co mi tedy vadilo asi nejvíce, byla absence Verbinskiho jemnosti pro celý koncept pirátů, je vidět, že Marshall s tímto žánrem ještě moc zkušeností nemá... 75%.