Recenze (737)
Důvěrný nepřítel (2018)
Mě to bavilo. Na česko-slovenský film velmi originální, občas trochu přitažené za vlasy, ale celkově zajímavý počin. Zaujala mě Gabriela Marcinková.
Sever - Střet zájmů (2019) (epizoda)
Nuda, nevěrohodný Mádl a hodně vientnamců - dost odrazující kombinace ... Dvě se soucitu.
Správci osudu (2011)
Poměrně vydařený film s přesahem. Překvapivě mně zde vadila moje oblíbená Emily Blunt, vypadala nezdravě vychrtlá a k Damonovi se moc nehodila.
Philomena (2013)
Konec byl moc hezký a podařený, ale celkově to na mě působilo spíš jako TV inscenace. Také duo stará rozumná žena a rozohněný muž ve středním věku nepřináší nic objevného. Každopádně i průměrný BBC film je vždycky lepší než většina nadprůměrných českých ... Místy nuda, ale za shlédnutí stojí, pokud nemáte zrovna nic lepšího na práci.
Harold a Maude (1971)
Šílené ... Když se vám Harold s Maude trefí do vkusu a nálady, tak je to náramná zábava. Pokud ne, utrpíte šok, pokud to vůbec protrpíte. Každopádně v podstatě sympatická a velmi velmi originální oslava života ... /S odstupem dávám plný počet, zanechalo to ve mně víc než běžný kvalitní film.
Bratrstvo neohrožených - Den všech dnů (2001) (epizoda)
Zklamání, zmatek v postavách byl velký, skopčáci padaly jako hrušky ...
Dvě nevěsty a jedna svatba (2018)
Blbě, blbě, všechno blbě. Větší trapnost jsem dlouho neviděl...
Výchozí bod (2014)
Slabší čtyřka za půvabné ženské obsazení a originální nápad. Občas to skřípalo a konec mě neuspokojil, ale určitě film, co stojí za shlédnutí.
Utržený ze řetězu (2005)
Poměrně originální kýč. Nejmíň mě bavily zdlouhavé akční scény, ale ten nápad postavit život hlavního hrdiny mezi dva naprosté protiklady je výborný. Strejda Bart je navíc velmi zábavná postava.
Volyň (2016)
Krutější film jsem asi neviděl. Volyni škodilo příliš mnoho vedlejších postav, zorientovat se ve všech je umění, ale jinak je to tedy síla, sledoval jsem to, jak přikovaný ...