Recenze (737)
Zelená kniha (2018)
Zklamání. Film zachraňuje Mortensen, jeho postava má šmrnc, bavila mě. Příběh je tuctový, hraje na rasovou strunu, ale ve srovnání např. s Hořící Mississipi je slaboučký.
Přirozený talent (1984)
Podařený film, u nějž výborně funguje střih o 16 let a tajemství, které se v tomto období skrývá. Vadilo mi pár naivních nepřesností, které měly scény zdramatizovat (např. zakrvácený bok nebyl při povaze zranění možný), ale i tak mě Přirozený talent vtáhl a nepustil. Doporučuji nejen baseballovým fanouškům, Redford prostě umí.
Já, Tonya (2017)
Překvapení. Jeden z nejlepších sportovních filmů, co jsem viděl. Netradiční příběh, vynikající Margot Robie a atmosféra amerického venkova dělají z Já, Tonya výborný film.
Veni, vidi, vici (2009)
Scénář klišé na klišé a ještě blbě napsaný. Tomsa neumí hrát. Film, který se natočil zřejmě jen proto, že na něj byly peníze ... Jedna hvězda za Klepla a Kocurovou, která mě jako neherečka překvapila.
Smrt krásných srnců (1986)
Proč nikdo dneska neumí natočit takový film? Všechny postavy i herci byli skvělí, každá scéna skvost ...
Loganovi parťáci (2017)
Trochu slabší čtyřka. Chvílemi to dřelo, ale konec byl fajn. Na kult Logany nevidím, ta urputná snaha ho z nich udělat je příliš zřetelná. Vadil mi Craig, na roli se moc nehodil, jeho drsňák působil uměle stejně jako pár scén. Ale celkově je film příjemná oddechovka, kterou ocení hlavně americký divák, jelikož několik narážek mi nebylo zcela jasných.
Perfect Days - I ženy mají své dny (2011)
Nuda. Takový průměrný TV film...
Černobyl (2019) (seriál)
Kvalitní seriál se skvělou atmosférou a velkými lidskými příběhy. Trochu mě zklamal poslední díl, seriál by si zasloužil výraznější vyvrcholení než vysvětlovačku u soudu. Skvělý Jared Harris, kterému jsem věřil, že má ruskou duši, což bylo obdivuhodné.
John Wick (2014)
Akční póza, vizuálně zajímavá se skvělou hudbou a super hlavním hrdinou. Problém je neoriginálnost akčních scén, resp. kvantita převyšující kvalitu a za mě i Keenu Reeves. Líp by to šlapalo s někým jiným. Taky nevím, který trouba vymyslel dvě podobná jména hlavních postav:)
Černé pondělí (2019) (seriál)
Hodně americké, hodně excitované a celkem vtipné. S burzou a černým pondělím to moc společného nemělo, ale to se dalo čekat. Závěr byl výborný. Co mě překvapilo, byl netradiční casting - v podstatě tam nebyl žádný hezký umělý člověk ... Celkově slušná zábava, ale top to nebylo.