Recenze (330)
Hlava státu (2003)
to je hovadina, ale takový konec jsem nečekal
Rychle a zběsile: Tokijská jízda (2006)
To co si budu z tohoto filmu pamatovat je akorát pasáž kdy Sean prochází hernou s automaty ,kde asi 20 staříků kolem 70 Let hrají Pinball – 40%
Česko hledá SuperStar (2004) (pořad)
Co je první je i nejlepší a platí to i v tomto případě.
Walker, Texas Ranger (1993) (seriál)
1 hvězda za Triveta, který s Walkrem vždycky vyrube celou hospodu a pak frajersky vyslýchá ty napůl mrtvé vagabundy na zemi (je to v každém díle) no a jednu hvezdu za některé podařené díly.
Knight Rider (1982) (seriál)
""Kite katapultuj mě do výšky 19 metrů o ůhlu 35 stupnů za 20 sekund."" tak u takových střelených dialogů jsem praskal smíchy.
Sturgill Simpson uvádí Sound & Fury (2019)
9
Jsi taky člověk? (2018) (seriál)
Na tohle jsem se docela těšil o to více mě mrzí moje zklamání z této doramy. Ani v Dream High jsem neměl tolik postav, které mě vyloženě štvaly či přinejmenším vadily. V seriálu je asi padesát absurdních rozhodnutí, které mě nedávaly žádný smysl a postavy se předháněli v tom, kdo udělá více dementních rozhodnutí, které jim duo padouchů nečekaně vrátí i s úroky. Není to vyloženě debakl, ale určitě byl tento seriál pro mě velké zklamání.
B-hyeong namjachingu (2005)
Film s hlavním hrdinou, kterého by jste nejraději nakopaly do prdele a hrdinkou, kterou by jste do té prdele nakopaly třikrát. Myslím, že naše evropské ženy musejí být tímto filmem trochu uražené 32%.
Fate/Apocrypha (2017) (seriál)
Když se dívám na to jakým směrem se Série Fate ubírá je mi na zvracení. Tohle anime je učiněná katastrofa s neskutečně hloupým nápadem 14 pánů a pitomým hlavním hrdinou, pro kterého se všichni z nějakého záhadného důvodu okamžitě všichni obětovávají i když ho znají sotva dvě minuty. Tohle anime je strašná sračka.
Děsnej doják (2006)
Dost nechutný film, ale scény s kocourem stály fakt zato, tak aspoň těch 15% si to zaslouží.